پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 26 بهمن 1398 ساعت 18:11:: شناسه خبر: 69034

زینل زاده: عبور کنید و در روند گذشته تغییر ایجاد کنید/این نهضت عبور کنار برو نیست

اردلان زینل زاده در همایش خیرآباد و لیشتر به سخنرانی پرداخت و گفت: اگر تاکنون ارمغانی برای مردم نیامده است، عبور کنید و تغییر در روند گذشته ایجاد کنید، ولی اگر ارمغانی برایتان آورده شده و راضی هستید، بر انتخاب خود بمانید. بنده رسالت اجتماعی داشته و دارم. بوده ایم، هستیم و خواهیم ماند. این نهضت عبور کنار برو نیست.

صدای جنوب:

اردلان زینل زاده در همایش خیرآباد و لیشتر به سخنرانی پرداخت و گفت: اگر تاکنون ارمغانی برای مردم نیامده است، عبور کنید و تغییر در روند گذشته ایجاد کنید، ولی اگر ارمغانی برایتان آورده شده و راضی هستید، بر انتخاب خود بمانید. بنده رسالت اجتماعی داشته و دارم. بوده ایم، هستیم و خواهیم ماند. این نهضت عبور کنار برو نیست.
وی گفت: در بعضی حوزه ها شرایط را تنگ می کنند، ما گفته ایم اقا حرف همه را بشنوید. اما اینکه برخی ها فکر می کنند می توانند جلوی نهضت عبور را بگیرند. نه در گچساران و باشت و کهگیلویه و بویراحمد ، بلکه در سراسر کشور دارد تغییر ایجاد می شود.
زینل زاده گفت: نمی توانیم جلوی عبور را بگیریم، مردم امروز رویکرد دیگری را بر می گزینند، رهبری فرموده اند انقلابی، ما می گوییم عبور، یعنی نه چپ و نه راست باشیم. یعنی تفکر داشته باشیم و این غل و زنجیر را از خود باز کنیم.
زینل زاده ابراز کرد: ما هیچ جا با هیاهو و جنجال کار نکردیم. حرمت نگه داشتیم. امروز هم گفتیم چیزی برای خود نمی خواهیم. اعتقادمان بر این است، این شیوه ای که دوستان داشتند مشکلی را حل نخواهند کرد. معیشت را درست نخواهد کرد.
وی تصریح کرد: ما با سلاح نبامدیم، سلاح ما زبان ما است، می توانیم حرف بزنیم، نیازی نداریم کسی کنار ما باشد از ما دفاع کند، مدافع ما عملکرد ما در مدیریت شهر گچساران و مدافع ما عمل و تغییری است که بعد از دو اسفند ایجاد خواهیم کرد، و ان شالله شما را پشیمان نخواهیم کرد.
زینل زاده ابراز کرد: بویرحمد اصالت دارد، باوی نجابت دارد، قشقایی وفا دارد، بهبهانی و اصفهانی و کازرونی و همه اقوام این مروز و بوم مردمانی محترم هستند و دارای حرمت هستند، نهضت عبور نهضتی است که تفکر افراد، انتخاب اصلح افراد را مورد خطاب قرار می دهد.
زینل زاده افزود: هیچ گاه خود را تحمیل نکرده ایم، فکرمان باز است. از همه عزیزانی که خود را اصلاح طلب می بینند و همه عزیزانی که خود را اصولگرا می دانند. مبانی اعتقادی ما محکم است چون چیزی را برای خود نخواسته ایم، و به کسی چیزی را تحمیل نکرده ایم، بنابراین بر اصول دموکراسی پایبندی بیشتری داریم.  غوغای پیروزی همه افرادی که به خواب غفلت رفته اند را بیدار خواهد کرد.
زینل زاده گفت: اعتقاد به حرمت و تفکر شما داریم. هر چه تشخیص بدهید را احترام می گذاریم، اما ما هم نخواهیم نشست و این تفکر ادامه خواهد داشت و این تفکر سال بعد و سالهای بعد ادامه خواهد داشت.
زینل زاده ابراز کرد: این تفکر مدلی است که نجات دهنده اقتصاد و معیشت ما است و کسی نمی تواند خللی در روند آتی این نهضت داشته باشد. می شود تغییر و تحول ایجاد کرد، علی الخصوص به وسیله جوانان و بانوان ما. ما از پتانسیل بانوان در امور مختلف غافلیم. در کشورهای مختلف از زنان در امور مختلف اقتصادی، معیشت استفاده کرده اند.
زینل زاده تصریح کرد: ما در امور صنعت، گردشگری، بهداشت و درمان و … نگاه داریم و چون نگاه ما منفعت طلبانه و خودخواهانه نیست ادامه خواهد داشت.
زینل زاده از همه برای نطق انتخاباتی خود در روز شنبه دعوت به عمل آورد و در انتها گفت: دلی با ما باشید، یک فرد را بخاطر عملکرد و اندیشه اش قبول داشته باشیم، نه بخاطر نسبت ها. انضباط در انتخابات اهمیت زیادی دارد، خواهشم این است از همه که انضباط را در جریانات انتخابات حفظ کنند و رعایت کنند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت