پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 27 بهمن 1398 ساعت 13:11:: شناسه خبر: 69104

نشـــــست هم اندیـــــشی طایفه بصـــره ای ها در شهر اولین ها با سردار هاشمی پور

نشست هم اندیشی طایفه بصره ای ها با حضور سردار هاشمی پور در شهرستان لنده برگزار شد .

صدای جنوب 

کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی در جمع طایفه بصره ای هاو کرایی ها با اشاره به نقش و ظرفیت های نیروی انسانی در کهگیلویه بزرگ گفت: کهگیلویه بزرگ سرشار از چهره های نخبه و ملی است که ما در طول چهل سال گذشته نتوانستیم از ظرفیت ها و پتانسیل های عظیم فرزندان این خطه زر خیز در نقش شخصیت های کاریزماتیک و ملی آنان را به درستی به دلیل حسادت ها و حب جا و مقام ها در سطوح ملی معرفی کنیم.

 

وی افزود: وقتی یکی از نمایندگان اصفهان را دیدیم و رمز و راز پیشرفت سریع این استان را در حوزه صنعت و نیروی انسانی پویا و فعال و تاثیر گذار جویا شدم بیان داشتند ما وقتی که کسی استاندار می شود همه سعی می کنیم تا آن را به وزارت خانه ها ارتقا دهیم و جای آن را بگیریم اما در استان ما این معادله برعکس است و همه سعی می کنیم آن را به هزاران برچسب و تهمت تخریب کنیم تا آن در جایگاه که قرار دارد به زمین بزنیم که با این شیوه و تفکر پوشالی هرگز به پیشرفت نخواهیم رسید.

 

عدل هاشمی پور تصریح کرد: امثال عادل مرادی ها در لنده و امیریان ها در دیشموک که سوابق ارزشمندی در حوزه مدیریت کار اجرایی در طول سال های گذشته داشتند و با وجود اصلاح طلب بودن وی، به دلیل آشنایی با کارکرد خوب هرگز مزاحمتی برای جابجایی این عزیز و سایر عزیزان اصلاح طلبی که توان کارهای اجرایی خیلی خوبی را داشتند نشده ام و در دیدار با استاندار به وی گفتم این ها که از جنس خودتان و اهل کار هستند، چرا این افراد توانمند را تغیر می دهید.

 

وی در ادامه گفت: یکی دیگر از مفاخر این شهرستان به خصوص طایفه بصره ای ها وجود ۱۵شهید والامقامی است که در طول هشت سال دفاع مقدس بنده افتخار همسنگری با بیشتر آنان را داشتم و یاد می کنم از شهید والامقام سردار قدرت الله رستم پور که حقیقتا یک انسان خدایی و شخصیتی گمنام بود که وظیفه خود و همه مردم می دانیم که نام و یاد شهدا را گرامی و راهشان را ادامه دهیم چرا که آنچه که داریم از شهدا است.

 

نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه بزرگ گفت: یکی دیگر از نخبگان بزرگ و ملی این طایفه مهندس شهریاری است که حقیقتا این انسان در کنار آیت الله شیخ نظری که مجتهدی عالیقدر و جامع الشرایط است به عنوان شخصیت های کم نظیر این استان و مایه افتخار زاگرس هستند را در دل خود پروراند تا منشا خیر و برکت برای ایران اسلامی باشند.

 

هاشمی پور گفت: توسعه این شهرستان زمانی حادث می شود که در کنارهم و برای هم تلاش کنیم تا بتوانیم غبار محرومیت گذشته را بزدایم اما تا زمانی که کینه توزی ها و حسادت ها هست نمی توانیم در مسیر توسعه گام برداریم چرا که همین تنگ نظری ها مهمترین سد راه ماست.

 

کاندیدای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: توسعه زیرساخت ها یکی از مهمترین راهبردهای بنده برای شهرستان های چهار گانه بود که امروز بخشی از این راهبردها در حال اجرایی است و امیدواریم مردم بار دیگر اعتماد کنند و برای تکمیل پروژه های نیمه تمام ما همکاری لازم را داشته باشند.

 

وی خاطر نشان کرد: شهرستان لنده بیشتر از هر زمانی نیازمند عزم راسخ مسئولان است که خروج از بن بست مهمترین مطالبه مردم است که با اجرایی شدن عملیات اجرایی جاده لنده_تشان این مطالبه به حق مردم پس از سال ها اجرایی شده است و در ادامه نیز امیدواریم پل تراب و جاده لنده به قلعه رئیسی نیز اجرایی شود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت