پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 01 فروردین 1399 ساعت 20:01:: شناسه خبر: 71339

بازدید اعضای شورای سلامت کهگیلویه از بیمارستان امام خمینی(ره)دهدشت

همزمان با فرا رسیدن سال نو،فرماندار و اعضای شورای سلامت از بخش های مختلف بیمارستان امام خمینی دهدشت بازدید و با اهدای گل و شیرینی به کادر درمانی بویژه پرستاران سال نو را تبریک گفتند.

 

به گزارش صدای جنوب ؛ در اولین روز سال نو،فرماندار و اعضای شورای سلامت شهرستان کهگیلویه از بخش های مختلف بیمارستان امام خمینی(ره) بازدید و با اهدای گل و شیرینی،سال نو را به پرسنل بیمارستان تبریک و تهنیت گفتند.

علیرضا اتابک در این بازدید خطاب به پرسنل شبکه بهداشت و درمان گفت :فرارسیدن سال نو و بهار طبیعت را به جامعه پزشکی،مجموعه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه و همه کسانیکه در مقابل ویروس کرونا در حال تلاش هستند تبریک و تهنیت عرض نموده و انشاالله سالی همراه با صحت و سلامتی داشته باشند.

وی در خصوص هماهنگی سایر بخش ها با مجموعه بهداشت درمان تصریح کرد: همه ما مکلیفم در کنار مراکز بهداشتی و درمانی برای مقابله با این بیماری باشیم و الحمدالله شهرستان،کاملا آمادگی همکاری با مجموعه بهداشت و درمان را دارد و با همت همگانی جشن شکست و ریشه کنی این ویروس را در شهرستان، در آینده نزدیک برگزار کنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نیز در این بازدید گفت: فرا رسیدن نوروز باستانی را به همه مجموعه بهداشت و درمان تبریک و تهنیت عرض میکنم و مبارزه با این ویروس کرونا جهادی بیادماندنی در این شهرستان می باشد.

سرهنگ سید حمزه محقق در ادامه اذعان کرد: امیدواریم با تلاش و همت مضاعف از این مرحله سخت و مبارزه بزرگ سربلند بیرون بیایم .

وی درباره خدمات ارائه شده از طرف مجموعه بهداشت و درمان در خصوص پیشگیری و مقابله با این ویروس گفت: در معنای واقعی کلمه، جهادی عظیم و خدمتی ماندگار از طرف مجموعه شبکه بهداشت و درمان،پزشکان و همه عوامل اجرایی آن در حال اجراست و باید به همه عزیزانی که در خط مقدم مقابله با این بیماری هستند تبریک و خدا قوت و خسته نباشیدگفت و آرزوی توفیق و سربلندی برای یکایک عزیزان و صحت و سلامتی و شفای عاجل برای همه بیماران از خدواند متعال مسئلت مینمایم.

در این بازدید فرماندار شهرستان،فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، رئیس جمعیت هلال احمر،سرپرست شبکه بهداشت و درمان و سرپرست و تنی چند از مسئولین بیمارستان حضور داشتند.

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت