پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 20 فروردین 1399 ساعت 10:01:: شناسه خبر: 73118

جریمه ۳۵ میلیاردی ، مصادره کامیون و ضبط کالا در تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد از محکومیت سی وپنج میلیارد و ششصد و بیست و هشت میلیون ریالی قاچاق کالای برق الکتریکی خبر داد.

صدای جنوب:
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان از محکومیت سی وپنج میلیارد و ششصد و بیست و هشت میلیون ریالی قاچاق کالای برق الکتریکی خبر داد.
به گزارش صدای جنوب به نقل از روابط عمومی تعزیرات حکومتی، براتعلی صالحی  افزود؛ با تداوم و برنامه ریزی اداره کل تعزیرات حکومتی در برخورد با قاچاق کالا و ارز، مامورین اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز با همکاری حفاظت اطلاعات، در راستای اجرای طرح مشترک کار اطلاعاتی و کنترل نامحسوس محور مواصلاتی از یک دستگاه کامیون باری مظنون ،و با اخذ دستور قضایی در محور یاسوج به اصفهان اقدام به تور ایست بازرسی و کنترل خودروهای عبوری نموده، خودروی فوق الذکر متوقف و پس از ‌بازرسی مشخص گردید بار کامیون متشکل از تعداد زیادی لوازم برقی الکتریکی قاچاق و غیرو، میباشد.
پرونده به شعبه سوم بدوی تعزیرات حکومتی استان ارجاع ،و شعبه در راستای اجرای ماده ۱۸ و تبصره ۴ ماده ۲۰ قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز ،رای بر محکومیت متهم ،علاوه بر ضبط کالا و مصادره کامیون حامل کالای قاچاق، و پرداخت سی و پنج میلیارد و ششصدو بیست هشت میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم و صادر شد،

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت