پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 20 فروردین 1399 ساعت 19:01:: شناسه خبر: 73173

دود وضعیت قرمز چرام به چشم کشاورزان می رود

استاندار کهگیلویه و بویراحمد صبح امروز برای بررسی وضعیت بیماری کرونا در چرام حضور یافت و با مسئولان ارشد کهگیلویه بزرگ و مدیران شبکه بهداشت و درمان نشست هم اندیشی برگزارنمود.

صدای جنوب:

امام جمعه شهر چرام در این جلسه در سخنانی با اشاره به این نکته که شغل بسیاری از مردم چرام کشاورزی است گفت : باید در این وضعیت شیوع کرونا به فکر فروش محصولات کشاورزان این شهرستان بود.
حجت الاسلام نور الله افشار افزود : متاسفانه پشت سرهم و بطور مرتب اعلام می کنند که وضعیت چرام قرمز است و چند هفته دیگر هم کشاورزان چرام باید محصولات خود را در بازار شهرهایی مانند دهدشت به فروش برسانند اما با این همه اخباری که از وضعیت قرمز در چرام مخابره می شود در همین شهر دهدشت نگاهی منفی نسبت به چرام ایجاد کرده است.
حجت الاسلام افشار گفت : آنگونه که اعلام شده است احتمالا باید چند ماه با کرونا زندگی کنیم در حالی که کشاورزان زحمت کش چرام باید ثمره محصول و تلاش خود را ببیند که باید به این مورد ویژه توجه شود.
وی در ادامه یکی از مشکلات حوزه بهداشت شهر چرام را مربوط به بیمارستان این شهر دانست و گفت : بیمارستان چرام ۳ سال است که کلنگ زنی شده است اما پیشرفت آن هنوز در حد صفر است !
افشار ادامه داد : اکنون متاسفانه وضعیت کادر درمانی ما قرمز شده است و طبق آمار روز گذشته ۳ نفر از پرسنل این مرکز به کرونا مبتلا شده اند .
حجت الاسلام افشار در پایان گفت : انتظار داریم یکی از مصوبات نشست امروز مربوط به بیمارستان چرام باشد ضمن اینکه از زحمات کادر درمان در شهرستان ، استان و کشور قدردانی می شود و اگر کمکی از دست ما بربیاید در خدمت ان ها خواهیم بود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت