پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 08 اردیبهشت 1399 ساعت 11:02:: شناسه خبر: 74759

فرمانده سپاه ناحیه لنده خبر داد :

توزیع ۳۰۰ بسته بهداشتی در بین نیازمندان جامعه هدف شهرستان لنده

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنده از توزیع بسته های بهداشتی در بین نیازمندان جامعه هدف شهرستان لنده خبر داد .

صدای جنوب

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنده گفت : توزیع ۳۰۰ بسته بهداشتی جامعه هدف شهرستان لنده را در این ماه مبارک به همت خیرین و نیکوکاران در بین نیازمندان توزیع می شود .

سرگرد پاسدار اسفندیار مختاری ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان، افزود: امید است به یاری خداوند و با عنایتی که حضرت حق خواهند داشت و با کمک‌های خیران و نیکوکاران در این ماه مبارک از این معضلی که در این روزها گریبان گیر جامعه ما شده است به‌درستی عبور کنیم.

وی اظهارکرد: ماه مبارک رمضان فرصت مناسبی است جهت توجه به نیازمندان و گرفتاران به‌ویژه در این ایامی که کشور گرفتار ویروس کرونا شده است.

مختاری بابیان اینکه حمایت از خانوارهای نیازمند استان که براثر شیوع بیماری کرونا دچار مشکلات اقتصادی شده‌اند، هدف اصلی این اقدام است اظهار کرد: هرکدام از این بسته‌های بهداشتی شامل ماسک ، محلول ضد عفونی و ژل ضد عفونی کننده که به خانوارهای نیازمند اهداء می‌شود.

لازم به توضیح است درراستای ایمن سازی شهرستان از ویروس منحوس کرونا وارتقای مسائل بهداشتی محروم ترین نقاط کشور با همت دکتر پرویزیان وعنایت مدیر عامل بنیاد احسان وبرکت بسته های بهداشتی جهت توزیع به شهرستان انتقال داده شده که انشاالله در آینده از خدمات این بنیاد در سطح شهرستان شاهد باشیم .

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت