پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 26 اردیبهشت 1399 ساعت 16:02:: شناسه خبر: 76151

استاندار کهگیلویه و بویراحمد :

حرکت کم نظیری در حوزه مسکن رخ می دهد/جایگاه خاص توسعه مسکن در سال جهش تولید

کلنگ اجرای ۳۵۰۰ مسکن روستایی استان کهگیلویه و بویراحمد در بخش لوداب زده شد.

صدای جنوب:

حسین کلانتری در مراسم کلنگ زنی احداث مسکن روستایی روستای آب بهاره (روستای شهید خرم روز)در لوداب گفت: تا پایان سال باید ۳۵۰۰ واحد مسکن روستایی در استان احداث و تحویل مردم داده شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: نگاه دولت نگاهی همه جانبه به توسعه کشور است و توسعه روستایی اولویت ویژه ای دارد و در بحث توسعه روستایی بحث مسکن و مسکن محرومین جایگاه خاصی دارد و در سال جهش تولید نگاه بر این است که از این فرصت حداکثر استفاده شود.

وی ادامه داد: تا رونق خوبی در احداث مسکن داشته باشیم احداث مسکن ایجاد اشتغال می کند و بسیاری از رشته‌های شغلی فعال شده و باعث رونق در بازار اشتغال می‌شود.

کلانتری گفت: در بحث مسکن روستایی در چند بخش کار می شود از جمله ۳۵۰۰ واحد مسکن روستایی در استان در سال ۹۹ احداث و تا قبل از پایان سال باید تحویل مردم داده شود.

وی افزود: بخش دیگر مسکن‌هایی است که به خاطر سیل و زلزله یا رانش داشته‌ایم در این حوزه مسکن‌های دیگر در حوزه اقدام ملی داریم که سهم استان بیش از ۳۷۰۰ واحد است.

وی گفت: مجموع مسکن های شهری و عمدتا روستایی بالغ بر ۱۳ هزار واحد در همه بخش هاست و این یک حرکت کم نظیر است که عمدتا هم روستایی است.

استاندار در ادامه صحبت های خود افزود: همزمان با احداث مسکن ها در همه حوزه ها از جمله گازرسانی، آب شرب، مخابرات و…برای توسعه و عمران روستایی کار می‌شود که البته این حق مردم است و نظام به این امر مهم توجه خاصی دارد.

وی گفت: در حوزه شهرستان بویراحمد بالغ بر ۸۰۰ واحد روستایی در دست اقدام است که عملیات اجرایی آن ها را امروز رسما شروع کردیم و نمونه حاضر به خاطر رانشی که قبلا داشته،کاملا نوسازی همراه با بافت و خدمات رسانی جدید در همه حوزه ها و امکانات می شود.

کلانتری در پاسخ به این سوال که چه زمانی کار جابجایی و انتقال این نمونه روستاها انجام می گیرد گفت: تمام تلاش ما این است که کار احداث این روستا ها تکمیل شود و روستایی که تا پایان سال کامل و صد درصد جابه جا بشود این روستا است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت