پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 30 اردیبهشت 1399 ساعت 12:02:: شناسه خبر: 76464

دو خبر از آبفای کهگیلویه وبویراحمد؛

انتصاب یوسف بهمنی منصورخانی بعنوان سرپرست معاونت مشترکین درآمد شرکت آب و فاضلاب استان/انجام عملیات راه‌اندازی پمپ ایستگاه پمپاژ آب سیوکی جلیل

طی حکمی از سوی فیض اله پاسره مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد یوسف بهمنی منصورخانی به عنوان سرپرست معاونت خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.

صدای جنوب:
طی حکمی از سوی فیض اله پاسره مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد یوسف بهمنی منصورخانی به عنوان سرپرست معاونت خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.
گفتنی است یوسف بهمنی منصورخانی با ۹ سال سابقه کار، مدیر دفتر درآمد و وصول مطالبات شرکت آب و فاضلاب استان را در کارنامه خود دارد.
*****************************
به گزارش صدای جنوب به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد مسعود مرادیان از انجام موفقیت آمیز عملیات راه اندازی الکتروپمپ ایستگاه پمپاژ آب سیوکی جلیل خبر داد.
معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آبفا کهگیلویه و بویراحمد افزود: طی چند روز گذشته و و به دلیل نقص فنی الکتریکی در ایستگاه سیوکی جلیل الکتروپمپ این ایستگاه که در هفتاد کیلومتری یاسوج قرار دارد دچار نقص فنی شد.
وی افزود: طی سال های اخیر جاده دسترسی به این ایستگاه بطور کامل تخریب شده بود و با توجه به شدت تخریب و لزوم بازگشایی مسیر دسترسی با ماشین آلات راهسازی رایزنی های لازم با گردان مهندسی رزمی تیپ ۴۸ فتح صورت گرفت و ماشین آلات لازم برای بازگشایی این جاده مهیا شد.
مرادیان عنوان کرد: پس از بازگشایی جاده دسترسی، تیم اتفاقات آبفای شهرستان بویراحمد با امکانات فنی لازم وارد عمل شد و عملیات رفع نقص فنی الکتریکی و راه اندازی این ایستگاه پمپاژ در کمترین زمان انجام شد.
وی با بیان اینکه عملیات رفع نقص و وارد مدار نمودن ایستگاه پمپاژ چاه آب سیوکی با توجه به توپوگرافی و موقعیت این ایستگاه سختی های خاص خود را داشت تصریح کرد: در این بین همکاری بی شائبه و جهادی گردان مهندسی رزمی تیپ ۴۸ فتح جای تقدیر و تشکر فراوان دارد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت