پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 03 خرداد 1399 ساعت 15:03:: شناسه خبر: 76784

فرمانده بسیج شرکت نفت و گاز گچساران در پیامی فرا رسیدن عید سعید فطر را تبریک گفت

فرمانده بسیج شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران(حوزه امام حسن مجتبی(ع)) با صدور پیامی عید سعید فطر را تبریک گفت.

 

صدای جنوب؛

فرمانده بسیج شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران(حوزه امام حسن مجتبی(ع)) با صدور پیامی عید سعید فطر را تبریک گفت.
به گزارش صدای جنوب متن پیام سروان‌ فردوس ناصرزاده به شرح ذیل است:
حضرت علی(ع) می‌فرمایند: «این عید کسی است که خدا روزه‌اش را پذیرفته و نماز وی را سپاس گفته و هر روز که خدا را در آن نافرمانی نکنید، روز عید است».
فصل معنویت و بهار رمضان با فرا رسیدن عید سعید فطر به اوج می رسد، آنگاه که جان های مشتاق با طنین الغوث الغوث لیالی قدر، مسیر تقرب به معبود را می یابند و با وزش نسیم رحمت و مغفرت غرق در شکوفه های استجابت می شوند.
پایان هر عبادتی، عیدی است که برازنده آن عبادت است، رمضان فصل وصل است و فطر ضیافتگاه وصال، عید فطر پایان نامه دوره ایثار و گذشت است.
عید فطر، عید فطرت است. روزی است که انسان به فطرت پاک خود باز می‏گردد و به شکرانه این بازگشت، به ستایش باری تعالی به جشن و سرور می‏پردازد.
جهاد گران عرصه ی بسیج و همچنین مردم متدین شهرستان گچساران نیز همچون سایر هموطنانمان کوشیدند تا در ضیافت الهی، غبار معاصی را از دل و جان بشویند، مومنان متعهدی که روز قدس را به عنوان فرصتی ارزشمند برای ترویج فرهنگ وحدت و همدلی بین مسلمانان گرامی داشتند.
اینک در آستانه ی فرا رسیدن عید سعید فطر، عید برادری و برابری و گذشت، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات تمامی مومنان روزه دار، از درگاه خداوند متعال، عید سعید فطر را به محضر مقدس امام عصر ( عج) و نایب بر حقشان مقام معظم رهبری امام خامنه ای و مردم همیشه ولایت مدار ایران، بلاخص شهرستان گچساران تبریک عرض کرده و از خداوند کریم مسئلت می نمایم که در این ماه، بهترین سرنوشت ها را برای بندگان صالح خویش مقدر کرده باشد .

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت