پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 07 خرداد 1399 ساعت 04:03:: شناسه خبر: 77095

دست یاری فرماندار کهگیلویه بر سر خانواده چهار معلولی ماژر/اتابک از وظیفه شناسی رسانه ها قدردانی کرد

فرماندار کهگیلویه با حضور در خانواده چهار معلولی ماژر در روستای بی مجنگان ازنزدیک در جریان وضعیت این خانواده قرار گرفت.

صدای جنوب:

علیرضا اتابک، فرماندار ، جهانگیر افشانده ریاست اداره بهزیستی شهرستان و سید شرمت الله حسینی پرور، بخشدار مرکزی شهرستان کهگیلویه از خانواده چهار معلولی ماژر ساکن روستای بی منجگان دیدار و بازدید کردند.

اتابک، فرماندار کهگیلویه ،ضمن تشکر از رسانه ها به دلیل وظیفه شناسی و انتشار گزارش ها و اخبار مربوط به محرومیت های شهرستان، از رسانه ها تقدیر و تشکر کرد.
وی عنوان کرد: حضور چهار معلول در این روستا برای ساکنینش سبب خیر شد و موجب شد ما مسولین با مشکلات روستای بی منجگان بیشتر آشنا شویم و قصد داریم اعتباری برای تعریض جاده ی خطر آفرین روستای بی منجگان در نظر بگیریم.


وی در ادامه عنوان کرد: دولت،طبق سرانه ای که برای معلولان مقرری کرده است ؛ خانواده ماژر را همواره مورد حمایت خود قرار داده است.
اتابک اضافه کرد: با همکاری اداره بنیاد مسکن شهرستان، پروانه رایگان ساخت مسکن صادر خواهد شد و وام بلاعوض بعنوان کمک هزینه ساخت مسکن در نظر داریم.
جهانگیر افشانده، رئیس اداره بهزیستی شهرستان کهگیلویه عنوان کرد : بهزیستی بعنوان یک نهاد خدماتی همواره به تعهدات خود در چهارچوب قانون و ضوابط نسبت به معلولان متعهد و پایبند بوده است. وی اضافه کرد:خانواده ماژر نیز به دلیل چند معلولی بودن همواره در اولویت های این سازمان قرار داشته است.
در این بازدید چهار عدد ویلچر، یک عدد دستشویی فرنگی و دو جفت عصا به خانواده ماژر اهدا شد.

حسینی پرور، بخشدار مرکزی شهرستان کهگیلویه ، عنوان کرد :خانواده ماژر به دلیل قدرت رسانه ها و شبکه های اجتماعی در طی سالهای اخیر، هیچ گاه گمنام نبوده و مردم و مسولان هیچ گاه حمایت های مادی و معنوی خود را از آنها دریغ نکرده اند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت