پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 10 خرداد 1399 ساعت 08:03:: شناسه خبر: 77311

یادداشت:از برگزاری صادقانه و بی عیب انتخابات تا کسب رتبه نخست کشوری در کنترل کرونا/ کلانتری مرد میدان است/ شعله های خشم را به گلستان تبدیل کنیم

این روزها استان نیازمند آرامش و اتحاد است و بهتر است تنش ها را کنار گذاشته، با وحدت و در کنار هم و با همراهی مدیریت صادقانه و تلاش گر استان نباید اجازه دهیم که کهگیلویه و بویراحمد از ریل و مدار پیشرفت خارج شود.

صدای جنوب:

《تا خشم و شعله های درونی خود را خاموش نکنیم، نمی توان خشم و شعله های طبیعت را خاموش کرد》

محمد ربیعی در یادداشتی نوشت:
بیش از یک‌ هفته است که خشم طبیعت دامن گیر استانمان شده است و بخش های از جنگل ها، مزارع و مراتع کشاورزی دچار آتش سوزی شده است؛ هرچند در این مدت تلاش های وافری از سوی مجموعه مدیران استانی، از جمله شخص اول اجرایی استان دکتر کلانتری در جهت مهار آتش سوزی انجام شد اما حجم شعله های آتش، سخت گذر بودن مناطق و کمبود امکانات به اندازه ای بود که سرعت کنترل آتش را با کندی رو به رو کرده بود.

در این بین فشارها و استرس ها بر تیم اجرایی استان به حدی بود که ممکن است در گفتگوها از روی دلسوزی مطالب بیان شود.

ولی بنظر می رسد دامن زدن به این موضوع و گفتمان ها به جای رفع مشکل خود مسبب ایجاد مشکلات بسیار دیگری از جمله شعله ور کردن آتش های درونی انسان ها شود که مهار کردن آن دیگر امکان پذیر نباشد.

این روزها استان نیازمند آرامش و اتحاد است و بهتر است تنش ها را کنار گذاشته، با وحدت و در کنار هم و با همراهی مدیریت صادقانه و تلاش گر استان نباید اجازه دهیم که کهگیلویه و بویراحمد از ریل و مدار پیشرفت خارج شود.

همانطور که کلانتری آتش های زیر خاکستر را در زمان انتخابات و هیزم های جمع آوری شده توسط بعضی افراد فرصت طلب جهت برافروخته شدن این آتش را خاموش کرد و همچنین با درایت و هوشمندی خویش شعله های آتش کرونا را مهار کرد و از داغدار شدن خیلی از خانواده ها براثر این ویروس منحوس جلوگیری کرد.

اگر یاری گر وی باشیم می توانیم این آتش را نیز خاموش کنیم و نوای دلنشین کبک بار دیگر از زاگرس زیبا به گوش برسد.

این روزها انتظار می رود بدون هرگونه حب و بغض سیاسی و جناحی، مقام عالی استان را حمایت کنیم تا حتی یک لحظه زودتر شعله های آتش و خشم طبیعت خنثی شود؛ بیایید با تقویت اتحاد و همدلی، دست در دست یکدیگر برای رشد و آبادانی استانمان تلاش کنیم.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت