پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 23 خرداد 1399 ساعت 15:03:: شناسه خبر: 78624

منطقه عظیمی از فضای مجازی ما دست دشمن است/حوادث این روزهای آمریکا نشان دهنده افول و فروپاشی امپراتوری آمریکا است/قدردانی از عوامل موثر در اطفای حریق در روستای مونه

امام جمعه لنده گفت:منطقه عظیمی از فضای مجازی دست دشمن است که کوتاهی ندارند برای برهم زدن نظم خانواده و بی اعتقاد کردن جوانان ما هستند که باید سواد رسانه ای تقویت شود.

صدای جنوب

حجت الاسلام سید هدایت محمودی اصل در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان لنده با اشاره به رعایت تقوای الهی گفت:سرزمین قلب ما باید معطوف از الطاف الهی باشد و دل های ما باید پیوند دهنده با امام زمان(عج) باشد.

وی گفت:شهادت پیشوای ششم شیعیان امام جعفر صادق(ع) را به همه ارادتمندان به اهل بیت (ع) تسلیت می گوییم و لازم است که شخصیت این امام همام که پایه گذار مکتب جعفری بود و مبارزی نستو برای حکومت علوی بود وی مردی با تشکیلات قوی بود که توانست شاگردان زیادی برای جهان اسلام تربیت کند.

امام جمعه لنده تصریح کرد:نظام اسلامی و حاکمیت ما به واسطه همین مکتب جعفری به وجود آمده است که امروز شاهد پیشرفت و توسعه این فرهنگ هستیم.

وی تاکیدکرد:امروز به جهت ناتوی فرهنگی دشمنان به دنبال برهم زدن نظم نوین خانواده ها است و فضای مجازی امروز قتلگاه جوانان شده است.

محمودی اصل گفت:منطقه عظیمی از فضای مجازی دست دشمن است که کوتاهی ندارند برای برهم زدن نظم خانواده و بی اعتقاد کردن جوانان ما هستند که باید سواد رسانه ای تقویت شود.

وی گفت: هفته جهاد کشاورزی فرصتی برای تلاش برای افزایش سطح کشاورزی و بهره وری از فرصت های پیش رو است که امیدواریم ادامه حرکت سبز جهاد سازندگی باشد که همه دنیا از بحث کارهای جهادسازندگی در سال های ابتدایی بعد از انقلاب و جنگ خدمات ارزشمندی داشته است.

امام جمعه لنده گفت:دستور مقام معظم رهبری در خصوص تشکیل بسیج سازندگی برای خدمت به محرومین تشکیل شده است که تلاش این گروه های جهادی در بر گیرنده خدمات ارزشمند به روستاها بوده است.

وی گفت: همکاری موثر با بنیاد علوی برای زیر کشت بردت دشت های این شهرستان برای کشاورزی است را باید نهایت استفاده را ببرند.

محمودی اصل تاکید کرد:گرانی افسار گسیخته در بازار خودرو، مسکن، طلا باعث شده است که حتی طبقات ضعیف را له کنند که ناشی از عدم نظارت ها است که انتظار داریم دولت تمام همت خودش را باید به کار ببندد تا این معظل را حل کند.

وی گفت:مجلس وظیفه سختی دارد که امروز باید خودشان را نشان دهند و با گران‌فروشی و عدم مسولیت پذیری ها نظارت کنند.

امام جمعه لنده گفت: برای عبور از این شرایط اقتصادی نیازمند یک مدیریت جامع  با روحیه جهادی هستیم که مسئولیت دولت چندین برابر است.

وی گفت: حوادث این روزهای آمریکا نشان دهنده افول و فروپاشی امپراتوری آمریکا است که از درون خودش در حال جوشش است و بزرگترین دولت دنیا رو به زوال است.

خطیب جمعه لنده گفت:حوادث این روزهای آمریکا زمینه ساز حوادث بزرگتری حتی فروپاشی آمریکا را فراهم زده و زنگ پایان آمریکا نیز در حال زنگ خوردن است.

وی افزود: آتش سوزی دو روز گذشته که به همت مردم و مسولان کنترل شد ولی ولازم است همه مردم نسبت به حفظ و حراست از طبیعت بیشتر دقت کنند و از تلاش ها و مدیریت خوب فرماندار، رئیس منابع طبیعی و عوامل حاضر در صحنه قدردانی می کنیم.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت