پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 10 فروردین 1395 ساعت 21:01:: شناسه خبر: 793

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر

مردم استان بوشهر،بایدها ونبایدهای سیزده به در

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر گفت: مردم در روز طبیعت مراقبت بیشتری از محیط زیست داشته باشند.

۱۶۳۰۱۶۷

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر گفت: مردم در روز طبیعت مراقبت بیشتری از محیط زیست داشته باشند.

به گزارش «صدای جنوب» به نقل از «بوشهر نیوز»حسین دلشب در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: ۱۳ فروردین‌ماه روز طبیعت نام‌گذاری شده است و بسیاری از مردم در این روز به دامن طبیعت می‌روند و آخرین روز تعطلات نوروزی خود را در طبیعت سپری می‌کنند.

وی ادامه داد: حضور در دل طبیعت از اهمیت و ارزش بسیار زیادی برخوردار است و در ایجاد نشاط و شادابی و افزایش انرژی افراد برای حضور در محل کار و آغاز فعالیت‌ها نقش مهمی دارد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر با تاکید بر لزوم توجه ویژه به طبیعت توسط همه مردم، خاطرنشان کرد: از همه مردم می‌خواهیم که در روز طبیعت توجه بیشتری به طبیعت و محیط زیست داشته باشند.

وی خواستار رعایت ملاحظات محیط زیستی در حفظ و حراست طبیعت و محیط زیست شد و اضافه کرد: هم‌اکنون فصل گلدهی گیاهان است و مردم باید محلی را برای اسکان خود انتخاب کنند که کمترین آسیب را به گیاهان بزند.

دلشب با تاکید بر لزوم رعایت اخلاق طبیعت‌گردی توسط مردم، بیان کرد: مردم سعی کنند غذاهای خود را به گونه‌ای انتخاب کنند که نیازی به آتش نداشته باشد و در صورت نیاز به آتش نیز از ذغال و یا گاز استفاده کنند.

وی با تاکید بر اینکه نباید در نزدیکی درختان آتش روشن شود، تصریح کرد: مردم از شکستن شاخه‌های درختان پرهیز کنند و در صورتی که آتش برپا کرده‌اند حتما آن را خاموش کنند

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت