پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 02 تیر 1399 ساعت 15:04:: شناسه خبر: 79345

دیدار مدیر و کارکنان اداری آموزش وپرورش دهدشت با رئیس دادگستری و دادستان شهرستان کهگیلویه

به مناسبت آغاز هفته قوه قضائیه مدیر و کارکنان اداری آموزش وپرورش دهدشت به دیدار رئیس دادگستری و دادستان شهرستان کهگیلویه رفتند.

صدای جنوب:

به مناسبت آغاز هفته قوه قضائیه مدیر و کارکنان اداری آموزش وپرورش دهدشت به دیدار رئیس دادگستری و دادستان شهرستان کهگیلویه رفتند.

به گزارش صدای جنوب به نقل از روابط عمومی آموزش وپرورش دهدشت، علی پورک پور در این دیدار ضمن گرامی داشت هفته قوه قضائیه و سالروز شهادت شهید بهشتی و ۷۲ یار وفادارش گفت : قدردانی و تکریم کارکنان قضائی وظیفه جامعه است و مجموعه آموزش و پرورش قدردان تلاش های شما و همکاران شما در جهت اجرای عدالت هستند.

پورک پور گفت : حرکت در مسیر اجرای عدالت و به نتیجه رسیدن آن مورد رضایت شهروندان شهرستان است و این موضوع نشان درستی کار و حساسیت های شما است.

وی با بیان اینکه مشکلات و معضلات در سطح جامعه زیاد است افزود : علی رغم تعدد معضلات و مشکلات اما تلاش دادگستری شهرستان و مدیریت خوب شما قابل لمس است و امیدواریم این مسیر تا رسیدن به شرایط مطلوب ادامه داشته باشد.

مدیر آموزش وپرورش دهدشت تصریح کرد : قوه قضائیه از ارکان اساسی و مهم نظام اسلامی است و برقراری عدالت و امنیت منجر به سلامت اجتماعی میشود و در این صورت کار قاضی و دستگاه قضا یقینا راحت تر می شود.

وی گفت : منصب قضا و شغل قضاوت در همه ادیان و مکاتب خصوصا دین مبین اسلام از مهم ترین و خطیرترین مشاغل است که بسیار حساس و مورد تاکید جدی است که اگر فرایند کار درست و بر پایه عدالت باشد و تلاش ها در جهت احقاق حق باشد مردم احساس رضایت مندی می کنند که حقیقتا امر مهم و رضایت بخشی است.

رئیس دادگستری شهرستان در این دیدار ضمن گرامی داشت هفته قوه قضائیه گفت : هفته قوه قضائیه بهانه خوبی است تا از آموزش وپرورش و دستگاه تعلیم و تربیت به واسطه نقش مهمی که در تربیت و آموزش فرزندان کشور دارند تشکر کنیم و معتقدم هر جایی قاضی کار خوبی می کند و عملکرد مطلوبی دارد قطعا نقش معلمان در آموزش وی اثرگذار بوده و باعث شده تا چنین شخص یا اشخاصی که مسئولیت پذیر هستند تربیت و آموزش ببینند.

مجید کرمی افزود : نگاه به سطح جامعه نشان میدهد روند آموزش در سطح شهرستان مطلوب است و قدردان تلاش و کوشش مجموعه آموزش وپرورش هستیم و باور داریم که یا همکاری و تعامل با آموزش وپرورش می توانیم از وقوع بسیاری از جرائم پیشگیری کنیم و همه میدانیم که پیشگیری بهتر از درمان است.

کرمی در پایان این دیدار ارج گذاشتن مجموعه آموزش وپرروش به دستگاه قضا و موضوع اجرای عدالت را قابل تقدیر دانست و گفت : انشالله با همکاری و تعامل با مجموعه آموزش وپرورش شهرستان و با آموزش دانش آموزان از وقوع بسیاری جرائم جلوگیری کنیم.

در این دیدار معاونان مالی و آموزش متوسطه ،کارشناسان حراست، ارزیابی،حقوقی ،روابط عمومی و مسئول سواد آموزی شهرستان نیز حضور داشتند.

همچنین دادستان شهرستان کهگیلویه و مسئول حراست دادگستری شهرستان نیز حضور داشتند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت