پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 11 تیر 1399 ساعت 17:04:: شناسه خبر: 79966

تعداد فوتی های ناشی از کرونا در گچساران به۷تن رسید

سرپرست شبکه بهداشت و درمان گچساران با اشاره به صعودی شدن سیر ابتلا به کرونا در گچساران در روزهای اخیر اعلام کرد: امروز شمار فوتی‌های ناشی از ابتلا به این ویروس در شهرستان به ۷ نفر رسید.

صدای جنوب؛

سرپرست شبکه بهداشت و درمان گچساران با اشاره به صعودی شدن سیر ابتلا به کرونا در گچساران در روزهای اخیر اعلام کرد: امروز شمار فوتی‌های ناشی از ابتلا به این ویروس در شهرستان به ۷ نفر رسید.
آرین غلامیان در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا گچساران افزود: شمار جان‌باختگان کرونا در گچساران با ثبت ۵ مورد جدید در ۴۸ ساعت گذشته به ۷ نفر رسید.
وی بیان کرد: از ابتدای شیوع بیماری کرونا دراین شهرستان ۲هزار و ۴۵۷ تست بیماری کرونا از افراد با علائم مشکوک یا نزدیکان بیماران کرونایی انجام شده است.
سرپرست شبکه بهداشت و درمان گچساران تصریح کرد: از این میزان جواب ۲ هزار و ۲۱۵ مورد آزمایش دریافت شده و آزمایش ۳۶۹ نفر از نظر ابتلا به این بیماری مثبت اعلام شده است.
غلامیان عنوان کرد: هم اکنون۲ بیمار کرونایی در بخش آی. ‌سی. ‌یو بیمارستان‌ شهید رجایی این شهرستان بستری هستند که یکی از آنها بدحال بوده و در معرض آسیب بیشتر قرار دارد.
وی افزود: در راستای جلوگیری از ابتلابه کرونا عمل‌های جراحی غیرضروری در مرکزهای درمانی این شهرستان تا اطلاع ثانوی ممنوع شده است.
سرپرست شبکه بهداشت و درمان گچساران ادامه داد: تمام شهروندان نکانت بهداشتی و توصیه شده را در خصوص پیشگیری از مبتلا شدن به بیماری کرونا رعایت کنند.
در این جلسه با مصوب ستاد مبارزه با کرونا شهرستان گچساران تالارهای این شهرستان تا اطلاع بعدی تعطیل و اجازه فعالیت به آن ها داده نمی شود و در همین خصوص نیز گیم نت ها، قهوه خانه ها، اماکن ورزشی، آرایشگاهها، دفاتر پیشخوان به مدت یک هفته و فعالیت رستوران ها،فست فودی ها و کبابی ها به صورت بیرون بر خواهد بود و مراکز تفریحی و تفرجگاهی شامل پارکها و باغ ها تعطیل و بسته است.
در همین خصوص نیز به منظورعدم تجمع افراد و خانواده ها خصوصاً در ساعات شب، روشنایی پارکها نیز قطع و سایر امکانات رفاهی همچون آبخوری ها، سرویس های بهداشتی و غیره از مدار خارج می‌شود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت