پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 21 تیر 1399 ساعت 20:04:: شناسه خبر: 80601

رئیس بهزیستی شهرستان چرام طی پیامی هفته بهزیستی راتبریک گفت

اینجانب بر خود فرض می دانم فرا رسیدن هفته بهزیستی را به همه مهرورزان فداکار ، مدیران ، کارشناسان ، مددکاران و به خصوص جامعه هدف بهزیستی استان کهگیلویه وبویراحمد صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نمایم .

بسم الله الرحمن الرحیم چهلمین سالگرد تاسیس سازمان بهزیستی و تلاش برای به زیستن یادآور پویایی و کوشش خستگی ناپذیری است که به پایان نمیرسد و چشم‌انداز بیکرانه تعالی را در هر نقطه و هر لحظه از حیات خویش جستجو میکند.

شفافیت ،بالندگی ،تحول خدمت و ارتقا سلامت اجتماعی خانواده ها در گام دوم انقلاب مسیری است روشن که خبراز آینده پربار و تجربه بسیار سازمان یادگیرنده ،دانش محور ،مطالبه گر و تخصصی بهزیستی است .
در این راه، همراهی یاورانی صدیق و همدلانی مخلص که عشق به همنوع با تار و پود جان آنان پیوند خورده است؛ غنیمتی ارزشمند و فرصتی بی نظیر است که بهزیستی استان کهگیلویه وبویراحمد همواره از آن بهره مند بوده است. سازمانی که با رویکرد مددرسانی به نیازمندان جامعه هدف ، در راستای حفظ کیان خانواده های آسیب دیده و آسیب پذیر ، نگهداری و
توانبخشی معلولان ، توسعه پژوهش های کاربردی برای پیشگیری از معلولیت ها و آسیب های اجتماعی و خدمات رسانی و حمایت از اقشار محروم و آسیب پذیر ، با عزمی عظیم و با تلاش خالصانه در این راه مهم به خدمت رسانی جامعه می پردازد وبا نگاه به افق آینده شفافیت ،عقلانیت و نگاه سیستماتیک مسیرتبدیل شدن به سازمانی مطالبه گر را طی می کند و در این میان باید اذعان داشت که نیروهای خدوم و تلاشگر ، رهروان راستین قافله انبیا ، اولیا خداوند متعال می باشند. ، چرا که همواره در تاریخ بشریت ، کمک رسانی به انسان ها ، محور و اساس زندگی کسانی بوده که عشق و دلدادگی به خداوند متعال را داشته اند. .
اینجانب بر خود فرض می دانم فرا رسیدن هفته بهزیستی را به همه مهرورزان فداکار ، مدیران ، کارشناسان ، مددکاران و به خصوص جامعه هدف بهزیستی استان کهگیلویه وبویراحمد صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نمایم .

عـزیز راکبی زاده رئیس بهزیستی شهرستان چرام

خبرنگار:محسن زارعی

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت