پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 24 تیر 1399 ساعت 13:04:: شناسه خبر: 80850

ساماندهی وضعیت ناوگان حمل و نقل مسافری اتوبوسی و تاکسی بین شهری در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش  خبرنگار صدای جنوب  به نقل روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد صبح امروز نشستی با حضور مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای، نماینده معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری، سرپرست اداره فنی استانداری، رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهری یاسوج، […]

به گزارش  خبرنگار صدای جنوب  به نقل روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد صبح امروز نشستی با حضور مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای، نماینده معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری، سرپرست اداره فنی استانداری، رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهری یاسوج، معاونت حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان، نماینده صنوف ناوگان حمل و نقل مسافری استان به میزبانی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای در سالن اجتماعات اداره کل برگزار گردید.
مهندس نصیری ضمن خوش آمد گویی به میهمانان در خصوص وضعیت معیشتی رانندگان ناوگان حمل ونقل مسافری گفت:
با توجه به شرایط پس از شیوع ویروس کرونا و آسیب پذیری این قشر از جامعه می بایست حتماً به وضعیت این زحمتکشان رسیدگی شود.
از جمله خواسته های نمایندگان صنوف ناوگان حمل و نقل مسافری استان کاهش و یا عدم دریافت عوارض و اجاره بهاء غرفه های پایانه های شهید قرنی می باشد که با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی ۱ ماهه و کاهش قابل توجه حجم مسافر در این نشست مطرح شد.
محمدی معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان از کاهش ۵۵ درصدی مسافر نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و افزود پیش بینی میکنیم این کاهش مسافر تا پایان سال ادامه داشته باشد و به رقم کاهش ۲۰ درصدی تا پایان ۹۹ برسیم.
در این نشست نماینده صنوف ناوگان حمل و نقل مسافری استان و رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهری یاسوج صحبت کردند و خواسته های خود را مطرح کردند.
از مصوبات این نشست می توان به موارد ذیل اشاره کرد:
– شرکتهای حمل ونقل مسافری از پرداخت عوارض شهرداری و اجاره بهاء غرفه محل فعالیت در پایانه شهید قرنی به مدت ۱ ماه معاف گردند.
– مشمول ۵۰ درصد تخفیف در اجاره بهاء حوزه محل فعالیت در ۳ ماهه اردیبهشت ماه، خرداد ماه و تیر ماه گردند.
– تصویب گردید شرکتهای حمل و نقل مسافری تا پایان هفته جاری قرارداد جدید با سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهری یاسوج را در منعقد نمایند.
– برای سال جاری اضافه بهاء اجاره غرفه ۱۵ درصد نسبت به سال قبل افزایش خواهد داشت.
در پایان از آقای خلقی پور ضرغام خلقی پور رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهری یاسوج، نماینده معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری، مهندس بیژن حسن پور سرپرست اداره فنی استانداری تشکر ویژه گردید.

**خبرنگار ربیعی**

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت