پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 11 شهریور 1399 ساعت 14:06:: شناسه خبر: 83663

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان اصفهان کشف مقادیرلوازم خرازی و مواد غذایی غیر بهداشتی

به گزارش خبرنگار صدای جنوب  به نقل از روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی استان اصفهان ، مدیر کل تعزیرات حکومتی استان اصفهان اعلام کرد: پرونده کشف مقادیری لوازم خرازی و مواد غذایی غیربهداشتی قاچاق که توسط مامورین از یک دستگاه وانت کشف گردیده بود به شعبه هفتم رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارزتعزیرات حکومتی اصفهان ارجاع گردید. […]

به گزارش خبرنگار صدای جنوب  به نقل از روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی استان اصفهان ، مدیر کل تعزیرات حکومتی استان اصفهان اعلام کرد: پرونده کشف مقادیری لوازم خرازی و مواد غذایی غیربهداشتی قاچاق که توسط مامورین از یک دستگاه وانت کشف گردیده بود به شعبه هفتم رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارزتعزیرات حکومتی اصفهان ارجاع گردید.
غلامرضا  صالحی  اظهار داشت شعبه مذکور پس از رسیدگی به این پرونده و احراز تخلف ،علاوه برصدور حکم ضبط کالاهای کشف شده به نفع دولت ، دومتهم پرونده را به اتهام قاچاق کالا به استناد قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارزبه پرداخت قریب به ده میلیارد ریال جریمه نقدی، در حق صندوق دولت محکوم نمود.
شایان ذکر است با توجه به استعلام انجام شده از معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی مبنی بر غیرقابل استفاده بودن مواد خوراکی کشف شده ،حکم معدوم شدن آن صادر شد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت