پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 15 شهریور 1399 ساعت 14:06:: شناسه خبر: 83913

هشدار استاندار کهگیلویه و بویراحمد به دستگاه‌های خدمات رسان

حسین کلانتری با تاکید بر اینکه تصمیم بازگشایی مدارس ملی و با محوریت ستاد کروناست، افزود: با رعایت سختگیرانه رعایت پروتکل‌های بهداشتی، مدارس فعال خواهند شد.

صدای جنوب :

نشست ستاد کرونای استان کهگیلویه و بویراحمد در حالی برگزار شد که یکی از دستور کارهای مهم این ستاد در خصوص بازگشایی مدارس و نحوه و چگونگی حضور دانش‌آموزان در مدارس بود.

 

در این نشست مدیرکل آموزش و پرورش استان در خصوث قطع آب یکی از مدارس استان به مدت چند روز تذکر داد.

 

این در حالی است که مدیر آموزش و پرورش بویراحمد هم قبل از این نشست در مراسم بازگشایی مدارس استان که با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار برگزار شده بود اعتراض شدیدی نسبت به قطعی آب مدارس داشت.

 

کورش دلشاد گفته بود که آب مدرسه مهدیه اکبرآباد در این شرایط بد کرونایی ۹ روز قطع شده است«اینجا».

 

اما در نشست ستاد استانی استاندار با شنیدن این خبر به صورت جدی و شدید‌الحن به دستگاه‌های خدمات‌رسان استان هشدار داد که اگر آب و برق و گاز مدرسه‌ای قطع شود مدیر آن دستگاه متخلف خدمات‌رسان تحت تعقیب قضایی قرار خواهد گرفت چرا که طبق دستور ستاد کرونا نباید آب و برق و گاز هیچ مدرسه‌ای قطع شود و اگر مطالبه‌ای وجود دارد در زمان مقتضی مورد مطالبه قرار گیرد.

حسین کلانتری با تاکید بر اینکه تصمیم بازگشایی مدارس ملی و با محوریت ستاد کروناست، افزود: با رعایت سختگیرانه رعایت پروتکل‌های بهداشتی، مدارس فعال خواهند شد.

استاندار با اشاره به اینکه دغدغه‌هایی نیز در این راستا وجود دارد، بیان کرد: با رعایت سلامت باید کارها انجام بگیرد. طبق دستور العمل ها باید عمل کرد.

کلانتری با بیان اینکه روند افزایشی کرونا در استان را شاهد هستیم، گفت: عدم رعایت‌ها افزایش ابتلاء را رقم زده است.

وی با بیان اینکه در بخش تجهیزات بیمارستانی تخصیص‌های خوبی به استان داشته‌ایم، خاطرنشان کرد: باید رعایت پروتکل‌ها به نحو مطلوب شکل بگیرد.

وی افزود: باید روند افزایش کرونا مدیریت شود.

استاندار گفت: وضعیت در پاساژهای استان اصلاً مطلوب نیست و پوشش ۵۴ درصدی فاصله گذاری و پروتکل مطلوب محسوب نمی‌شود.

کلانتری با تاکید بر ضرورت کنترل بهتر و مدیریت مقابله با کرونا در بخش پاساژها، پایانه‌ها، مراکز اقامتی و …، ابراز داشت: باید دستگاه‌ها نظارت و کنترل مناسب‌تری داشته باشند.

کلانتری با بیان اینکه در هر شهرستان که وضعیت قرمز شود، جای نگرانی بیشتر است، گفت: باید پروتکل‌ها به شکل مناسبی اجرایی شود.

استاندار با تاکید بر لزوم کنترل روند افزایشی کرونا در استان، خاطرنشان کرد: در حوزه جمعه بازار با همکاری خود اصناف تمهیدات لازم اجرایی شود.

کلانتری گفت: دستگاه‌ها نیز طی هفته جاری هیچ‌گونه فراخوانی نداشته باشند.

در این بین معاون سیاسی استاندار هم به اظهارات مدیر آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد واکنش نشان داد که نباید این موضوعات در چنین روزی مطرح می‌شد و اگر مشکلی هم با شرکت‌های خدمات‌رسان وجود دارد به اطلاع مسوولان ارشد استانی و فرماندار رسانده شود تا دستور مقتضی داده شود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت