پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 02 مهر 1399 ساعت 10:07:: شناسه خبر: 84789

همزمان با چهل سالگی دفاع مقدس: نمایشگاه عکس “اقتدار چهل” در یاسوج برپا شد

ارزش‌های دفاع مقدس و اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان به مناسبت هفته دفاع مقدس برپا شده است.

به گزارش خبرنگار صدای  جنوب به نقل از  روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد ، آیین افتتاح نمایشگاه عکس دفاع مقدس امروز با حضور مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، و جمعی دیگر از مدیران  و هنرمندان در گالری باران اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

محمدعلی پیرسبزی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در این آیین با گرامی‌داشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس، اظهار داشت: امنیت امروز ما مرهون رشادت‌های شهدا، رزمندگان و ایثارگران دوران دفاع مقدس است که با نثار خون خود، شجره طیبه انقلاب را آبیاری کردند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد افزود: نمایشگاه عکس دفاع مقدس با همکاری اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان به مناسبت هفته دفاع مقدس برپا شده است.

پیرسبزی بیان کرد: در این نمایشگاه، ۴۰ عکس از رشادت‌های زنان و مردان این استان در دوران دفاع مقدس به مدت یک هفته در دو نوبت صبح و عصر در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.

وی عنوان کرد: این نمایشگاه هر روز از ساعت ۹ تا ۱۲ و ۱۶ تا ۱۹ پذیرای علاقه‌مندان به فرهنگ ایثار و شهادت است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد به برنامه‌های این اداره‌کل در هفته دفاع مقدس اشاره داشت و ابراز کرد: برگزاری نمایشگاه‌های متعدد در شهرستان‌های مختلف، برگزاری نمایش‌های میدانی با موضوع دفاع مقدس، تجلیل از ایثارگران و سرکشی از خانواده‌های شهدا از مهم‌ترین این برنامه‌ها است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت