پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 24 مهر 1399 ساعت 22:07:: شناسه خبر: 86462

صبح امروز صورت گرفت:

دیدار آزادگان دفاع مقدس با فرماندهی سپاه ناحیه لنده/ سرهنگ ویسی: آزادگان سرافراز با صبر و مجاهدت، تکلیف خود را به اسلام ادا کردند+تصاویر

صبح امروز تعدادی از آزادگان دفاع مقدس شهرستان لنده با فرمانده سپاه ناحیه لنده دیدار و گفتگو کردند.

صدای جنوب

به گزارش صدای جنوب شهرستان لنده، سرهنگ پاسدار روح الله ویسی در ابتدا عنوان کرد: آرامش، آسایش، عزت و سربلندی امروز ایران اسلامی موهون و مدیون دلاوری، ایثارگری و فداکاری بزرگ‌مردانی است که جان خود را با تاسی از مکتب اهل بیت(ع) در طبق اخلاص نهاده و با جانفشانی، کشور را از خطر توطئه دشمنان، محفوظ نگه داشتند و تا آخرین گلوله در مقابل متجاوزان به سرزمین ایران مقاومت کردند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنده خطاب به آزادگان عنوان کرد: شما آزادگان سرافراز،  با مجاهدت خود، نامتان را برای همیشه در تاریخ انقلاب، ماندگار کردید.

وی افزود: شهیدان، جانبازان و آزادگان در دوران دفاع مقدس در صف مقابله با دشمنان قرار گرفتند و در جبهه های حق علیه باطل توانستند برای کشور عزت کسب کنند.

ویسی با تاکید بر ارزش و جایگاه ویژه این قشر در دفاع مقدس، افزود: آزادگان با ایستادگی و مقاومت خود در دوران اسارت در حقیقت دشمن را اسیر پایداری و صلابت خود کردند.

فرمانده سپاه ناحیه لنده بیان کرد: آزادگان در طول جنگ تحمیلی پیام‌ آوران انقلاب بودند و غریبانه در میان دشمنان و تلخ ‌کامی دوران اسارت، صدای آزادی و استقلال وطن را سر دادند و در راه تداوم نظام جمهوری اسلامی ایران تا پای جان ایستادند.

وی در پایان افزود: امروزه نباید آزادگان را فراموش کنیم و اجازه دهیم گذر زمان باعث کم رنگ شدن یاد و خاطر آن‌ها باشد زیرا نه تنها استقامت و ایستادگی آزادگان در اردوگاه های رژیم بعثی، بلکه صبر و پایداری خانواده‌های این عزیزان نیز ستودنی است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت