پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 28 مهر 1399 ساعت 16:07:: شناسه خبر: 86814

پیام فرماندار کهگیلویه به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی

فرماندار کهگیلویه به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی و انضباط اجتماعی پیامی صادر کرد.

صدای جنوب :

فرماندار کهگیلویه طی پیامی هفته نیروی انتظامی را تبریک گفت .

در پیام علی رضا اتابک آمده است :

بسم اله الرحمن الرحیم

 

بی تردید امنیت و آسایش در زندگی اجتماعی و جامعه سالم در جهان امروز با وجود نیرویی بازدارنده و اهرمی سازمانی و مقتدر معنا می یابد .

این وظیفه مهم در جمهوری اسلامی ایران بر عهده حماسه سازان سبز پوشی است که بابیداری و هوشیاری راه عدالت را هموار می سازند .

 

نیروی انتظامی نماد اقتدار و امنیت است و بدرستی که این نهاد از زمان تاسیس آن در کشور توانسته است الگویی از پلیس آگاه ،توانا،صادق و متعهد در دفاع از ارزش های اسلامی نشان دهد ؛بگونه ای که اقدامات این مجاهدان در مقابله با اخلال گران و عوامل تهدید گر ،رویارویی قاطعانه و ،مدیریت توانمند و مقابله با ناامنی ها خود شاهدی بر توفیق موثر این نیرو دارد .

 

بدون شک این اعتبار برامده از بکارگیری شیوه های خردمندانه در تربیت نیروی انسانی متعهد و رسالت محور و رشادت دلاورمردانی است که جان خود را در راه امنیت این مرز و بوم نثار کرده اند .

 

اینجانب ضمن بزرگداشت هفته مقدس نیروی انتظامی و تعظیم به مقام شامخ شهدا و جانبازان این عرصه از تلاش های مجاهدانه یکایک این عزیزان حماسه ساز بویزه فرماندهان و کارکنان مومن و خدوم نیروی انتظامی شهرستان کهگیلویه تقدیر و تشکر عرض می نمایم ؛سلامت و سعادت همگان را از خداوند متعال مسئلت می نمایم .

 

علیرضا اتابک /فرماندار شهرستان کهگیلویه

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت