پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 30 مهر 1399 ساعت 22:07:: شناسه خبر: 86950

قدردانی نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد از رسانه‌ها/استفاده از ظرفیت فضای مجازی در اجرای برنامه‌های ۹ ربیع‌الاول

پس از انقلاب اسلامی ایران، مقدمات برای ظهور منجی عالم بشریت فراهم شد و باید کشور و ملت امام زمان در راه و مسیر ظهور مهدی موعود قرار

قدردانی نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد از رسانه‌ها/استفاده از ظرفیت فضای مجازی در اجرای برنامه‌های ۹ ربیع‌الاول

به گزارش خبرنگار صدای جنوب ..آیت‌الله سید نصیر حسینی در نشستی پیرامون برگزاری برنامه‌های سالروز آغاز امامت ولی‌عصر(عج) گفت: مردم و مسئولان نظام اسلامی قلبی مملو از عشق به ولی‌الله اعظم دارند و این جای خوشحالی است که متوجه آن ذات نورانی هستند.

وی بیان کرد: پس از انقلاب اسلامی ایران، مقدمات برای ظهور منجی عالم بشریت فراهم شد و باید کشور و ملت امام زمان در راه و مسیر ظهور مهدی موعود قرار گیرد.

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد به تلاش‌ها و برنامه‌ریزی‌ها برای دور کردن ذهن‌ها و قلب‌ها از یاد خدا و نام امام‌ عصر(عج) اشاره کرد و افزود: جامعه‌ای که غرق در گناه شود از خدا و امام مهدی دور می‌شود، بنابراین وقتی در جامعه‌ای فکر، ذهن، چشم و حتی نان مردم آلوده شد دیگر نمی‌توان به امام زمان(عج) نزدیک شد.

امام جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه برای قطع زنجیره بیماری کرونا مجالس و محافل کمتر برگزار شود، عنوان کرد: رسانه‌ها و فضای مجازی فرصت خوبی برای برگزاری برنامه‌های آغاز امامت ولی عصر(عج) است که تاکنون رسانه‌ها و صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد و هنرمندان عملکرد خوبی داشته‌اند که از آنها تشکر می‌کنم.

وی با تاکید بر توجه به ظرفیت فضای مجازی گفت: اجازه ندهیم دشمن برنامه‌هایی که برای فضای مجازی ما تدارک دیده را پیاده‌سازی و عملی کند.

امام جمعه یاسوج از اختصاص دو هزار و ۶۰۰ متر مربع زمین برای احداث مجتمع فرهنگی مهدویت در شهر یاسوج خبر داد و ضمن تاکید بر توجه به معماری اسلامی_ایرانی یادآور شد: شورا و شهردار یاسوج، همچنین راه و شهرسازی و استاندار کهگیلویه و بویراحمد در اختصاص این زمین به بنیاد فرهنگی حضرت مهدی تلاش داشتند که قدردان این عزیزان هستیم.

آیت‌الله حسینی بر توزیع کمک‌های مومنانه به افراد نیازمند و برگزاری مسابقات مجازی در این ایام تاکید کرد.

پیش از سخنان آیت‌الله حسینی، احد جمالی معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه بیش از هر زمان دیگری نیازمند فرهنگ مهدوی هستیم، خاطرنشان کرد: استانداری برای برگزاری بهتر برنامه‌های آغاز امامت ولی‌عصر(عج) در کنار همه دستگاه‌ها است و از هیچ کمکی دریغ نمی‌کند.

گفتنی است پخش کلیپ و سرود مهدوی از صدا و سیما، تهیه و توزیع ۳۱۴ عدد بسته کمک‌های مومنانه و خیرخواهانه، برگزاری جشن تکلیف دختران ۹ سال و ارسال عکس و کلیپ ۶۰ ثانیه‌ای، استفاده از ظرفیت طلاب و روحانیون طرح هجرت و مستقر و آذین‌بندی شهر از جمله برنامه‌های ۹ ربیع‌الاول بود که به تصویب رسید.

انتهای پیام/

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت