پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 29 آبان 1399 ساعت 17:08:: شناسه خبر: 88494

در آستانه هفته بسیج صورت گرفت:

تعمیر و مرمت مدرسه شهید طیب روستای موگر به همت گروه های جهادی لنده/بسیج پیشرو خدمت رسانی به مناطق محروم+تصاویر

فرمانده سپاه ناحیه لنده از اعزام گروه های جهادی بسیج سازندگی ناحیه لنده به روستای موگر و تعمیر و مرمت مدرسه شهید طیب خبرداد.

صدای جنوب

به گزارش صدای جنوب شهرستان لنده، سرهنگ پاسدارروح الله ویسی با تبریک هفته بسیج گفت: امروز و در آستانه گرامیداشت هفته بسیج گروه های جهادی بسیج سازندگی سپاه ناحیه لنده با حضور در روستای موگر( روستای شهید طیب) از توابع بخش مرکزی شهرستان لنده و تعمیر و مرمت مدرسه ابتدای این روستا خبرداد.

وی افزود: به دلیل نبود جاده دسترسی به روستای موگر امروز بسیجیان با دستگاه گرگر(جره) مجبور به گذر از رودخانه خروشان مارون شدند که به لحاظ شرایط کنونی ساکنین واقعا کاری سخت و دشوار است که مخاطرات خاص خود را به همراه دارد.

فرمانده سپاه ناحیه لنده تصریح کرد:امروز علاوه بر استقرار گروه های جهادی با همکاری جمعیت هلال احمر شهرستان لنده مقادیری بسته کمک های مومنانه به ساکنین این روستا اهدا شد.

وی تاکیدکرد: وضعیت جاده ارتباطی این روستا یکی از مهمترین مطالباتی است که حتما باید در دستور کار مسئولان راهداری شهرستان و استان قرار گیرد.

ویسی خاطر نشان کرد: بسیج و سپاه هرکجا احساس کند نیاز است که گروه های جهادی ورود پیدا کنند به یاری دولتمردان می شتابد و در همین قضیه کرونا امروز به این نتجیه رسیدند که بهترین ظرفیت برای کنترل بیماری کرونا بحث حضور فعال بسیج است.

تصاویر تکمیلی

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت