پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 04 آذر 1399 ساعت 19:09:: شناسه خبر: 88842

گره ای که پس از ۳۰سال گشوده می شود/همه خبرهای خوش سخنگوی شورای اسلامی شهردهدشت

ارانپور باقدردانی از شهردار و کارشناسان شهرسازی و اعضا شورا ببان داشت: اگر مشاور در جایی پافشاری کرد صرفا به خاطر تایید شدن طرح در شورای عالی شهرسازی است.

صدای جنوب؛

صبح امروز در محل فرمانداری کهگیلویه جلسه ای با حضور شهامت مدیر کل شورا و شهرداری استان ،کریم پور، امیریان ، ملک زاده از حوزه مسکن و راه و شهرسازی ، سیاوش زاده ، و مهندس مشاور طرح و اعضای شورا ،شهردار و کارشناسان شهرداری دهدشت برگزار شد..
ارانپور گفت:درخصوص الحاق زمین بسیجیان و ولایت مشکل خاصی وجود ندارد.

سخنگوی شورای شهردهدشت افزود:کمربندی سوم هم به صورت۵۰ متر خود کمربندی و قسمت بیرون کمربندی به صورت ۷۰ متر ذخیره سبز آزاد می شود و قسمت داخل کمربندی هم حدود ۴۰ متر به شهر الحاق خواهدشد.
این عضوشورای شعردهدشت تاکیدکرد:شهرک پرستاران هم در اینده نزدیک تماما در طرح قرار می گیرد که البته در صورت استقبال نکردن تا فرصت محدود، قسمتی از سرانه طرح جابجا می شود .
وی ادامه داد:در طرح زمین فرهنگیان نیاز به تلاش بیشتری برای تعیین تکلیف و موافقت مشاور و حوزه راه و شهرسازی جهت الحاق هست وبه صورت مشروط انجام خواهدشد.
ارانپور  بااشاره به محدوده جاده سوق نیز گفت:چندین هکتار حاشیه ورودی سوق نیاز به توافق مالکین با شهرداری هست و انشا الله قابل حل میباشد .
ارانپور باقدردانی از شهردار و کارشناسان شهرسازی و اعضا شورا ببان داشت: اگر مشاور در جایی پافشاری کرد صرفا به خاطر تایید شدن طرح در شورای عالی شهرسازی است.
وی گفت: تلاش شده تا حد امکان در همه نقاط شهر فضای رشد و پیشرفت شهر فراهم واین گره و محدودیت نزدیک به سی سال برداشته شود.
سخنگوی شورای شهردهدشت با اشاره به توافقات صورت گرفته و تایید نهایی در روز دهم و یازدهم ماه جاری در شورای شهرسازی استان ابراز  امیدواری کرد: متعاقبا جهت تایید نهایی به شورای عالی شهرسازی ارسال گردد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت