پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 08 آذر 1399 ساعت 22:09:: شناسه خبر: 89099

همکاری اصناف در هشتمین روز محدودیت کرونایی در یاسوج/ عدم رعایت محدودیتها با برخورد شدید قانونی روبرو می شود/

نامجو مسئول گشت تعزیرات حکومتی استان با اشاره به تشدید گشت زنی گروه‌های نظارتی در سطح شهر، گفت: همکاری اصناف شهرستان بویراحمد در هشتمین روز اعمال محدودیت‌ ستاد ملی مبارزه با کرونا، مناسب بوده و حدود ۹۰ درصد از اصناف محدویت‌ها را رعایت کردند.

به گزارش خبر نگار صدای جنوب  از یاسوج گشت مشترک نظارتی  با حضور  تعزیرات حکومتی استان و  فرمانداری ویژه شهرستان بویراحمد ،  اداره صمت،  و بازرسان  ونمایندگان  اتاق اصناف ، مرکز بهداشت شهرستان بویراحمد ،،  انجام شد.

در این  بازدید نامجو مسئول گشت تعزیرات حکومتی استان  گفت :چنانچه صنفی به قوانین، مقررات و مصوبات کرونا تمکین نکند و در صورت عدم رعایت فاصله های اجتماعی و پروتکل های بهداشتی طبق دستورات و احکام قضایی نسبت به پلمب اصناف خاطی اقدام خواهد شد.

نامجو  ادامه داد :اکیپ های فرمانداری و  تعزیرات حکومتی و بازرسان و نظارت با حضور دستگاههای مرتبط، همه روزه در سطح شهر حضور دارند و طی گشت زنی، واحدهای صنفی متخلف را شناسایی و با آنها برخورد خواهند کرد

نامجو خاطرنشان کزد:در روزهای اول اجرای طرح برای اطلاع رسانی عمومی، صرفا به واحدهای صنفی که محدودیت ها، را رعایت نمی کردند، تذکر داده شد ولی پس از آن باید تمام واحدها این محدودیت را رعایت کنند و در صورت عدم تمکین، با برخورد قانونی مواجه می شود.

نامجو افزود:  کلیه بازار   یاسوج  و مراکز فروش طلا و جواهر  و پوشاک ولوازم ارایشی و بهداشتی  نیز با تعطیلی بیش از ۹۰ درصدی همراه بوده و پاساژها هم در نواحی مختلف شهر همه‌ی بازاریان و اصناف مشمول این طرح با وجود مشکلات اقتصادی فراوان به علت شیوع ویروس کرونا مغازه‌ها و واحد‌های صنفی خود را در بازار و همچنین سایر نقاط شهر به خاطر حفظ سلامتی عمومی و کاهش آمار مبتلایان به کرونا تعطیل کرده‌اند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت