پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 29 آذر 1399 ساعت 23:09:: شناسه خبر: 90300

در استانه میلاد فرخنده حضرت زینب (س):

فرماندار کهگیلویه روز پرستار را تبریک گفت

صدای جنوب: طی پیامی فرماندار کهگیلویه میلاد فرخنده حضرت زینب (س ) و روز پرستار را تبریک گفت . بسم اله الرحمن الرحیم «پرستاری» بعنوان وظیفه ای الهی -انسانی از راههای تقرب به خداوند و دستیابی به کمال انسانی است. تعیین میلاد «بزرگ پرستار همیشه تاریخ » “حضرت زینب کبری -س-” بعنوان روز پرستار در […]

صدای جنوب:

طی پیامی فرماندار کهگیلویه میلاد فرخنده حضرت زینب (س ) و روز پرستار را تبریک گفت .

بسم اله الرحمن الرحیم

«پرستاری» بعنوان وظیفه ای الهی -انسانی از راههای تقرب به خداوند و دستیابی به کمال انسانی است.
تعیین میلاد «بزرگ پرستار همیشه تاریخ » “حضرت زینب کبری -س-” بعنوان روز پرستار در واقع ادای احترام به عزیزانی است که برای تندرستی جامعه از هیچ تلاشی دریغ نمی ورزند .

بی شک این روز نماد ارج گذاری فضائل انسانی در نوعدوستی،فداکاری ، شکیب وعاطفه و مجاهدتهای شورانگیز در تزریق ارامش و صحت به تن و روح های رنجور و بیمار است .

اکنون که پرستاران ما در میدان مقابله با ویروس منحوس کرونا از همان ابتدا شجاعانه و ایثارگرانه، با جانفشانی های دلسوزانه در تمام مدت سنگر خدمت را نگهبانی میکردند و در این میان صحنه های زیبایی از تعلق به مرز و بوم را به نمایش گذاشتند مفتخر به نشان ارزشمند «مدافع سلامت» اند .

اینجانب ضمن تبریک و تهنیت به مناسبت فرا رسیدن میلاد فرخنده و گرانبهای دریای مهر و عطوفت ،حضرت زینب کبری (س) و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع سلامت و ویزه ارج نهادن به خدمات جامعه پرستاری در شهرستان کهگیلویه، توفیقات یکایک این قشر عزیز و فداکار را در تمام شئونات کار و زندگی از خداوند سبحان مسئلت می نمایم.

علیرضا اتابک/فرماندار شهرستان کهگیلویه ۲۹/۹/۹۹

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت