پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 17 دی 1399 ساعت 22:10:: شناسه خبر: 91567

بررسی آخرین وضعیت شهرستان لنده در حوزه کرونا/سه فوتی در یک هفته

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده گفت: تا کنون بیش از ۲۸۶۰نمونه گرفته شده که از این تعداد بیش از ۳۳درصد موارد مثبت بوده است.

صدای جنوب 

به گزارش صدای جنوب شهرستان لنده، مهندس نعمتی با اشاره به اخرین وضعیت بیماری کرونا در شهرستان لنده گفت: باتوجه به اجرای طرح سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و تقسیم بندی شهرلنده به هفت محله و ۱۴محله روستایی با همکاری نیروهای رصدگر، خودمراقبتی ، حمایتی و کارشناسان در حال اجرا است.

وی افزود:باتوجه به روند افزایشی بیماری کرونا در شهرستان لنده شاهد افزایش موارد مثبت ناشی از برگزاری مراسمات هستیم که بدون توجه از سوی مردم در حال افزایش روزانه نیز هستیم.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده تصریح کرد:بعد از هر تجمع در مراسمات شاهد مرگ یکی از موارد مثبتی در شهرستان هستیم که عمده ترین دلیل ان حضور در مراسمات است.

وی تاکیدکرد: هرچند وضعیت رزد هست ولی متاسفانه افزایش موارد مثبت نشان دهنده حضور افراد در مراسمات و حتی مرگ عزیزان را در پی داشته است که انتظار داریم شهروندان نسبت به عدم حضور در تجمعات به خصوص مراسمات عزاداری و رعیات فاصله اجتماعی نهایت همکاری لازم را داشته باشند.

نعمتی گفت: تا کنون بیش از ۲۸۶۰نمونه گرفته شده که از این تعداد بیش از ۳۳درصد موارد مثبت بوده است و از این تعداد ۹۰درصد بهبود یافته و کمتر از ۱۰درصد نیز در قرنطینه هستند و که در نوبت صبح و عصر تست ها از شهروندان گرفته ودر تست RPT در کمتر از ۲۵دقیقه جواب آن مشخص می شود.

وی گفت: میزان مرگ و میر ناشی از کرونا تا کنون در سطح شهرستان لنده بیش از ۱۴فوتی در در شهرستان و ۵الی ۷مورد نیز بیرون از شهرستان داشتیم که متاسفانه این روند در هفته گذشته با سه فوتی واقعا فاجعه بار بوده است و انتظار داریم شهروندان واقعا مسائل بهداشتی را رعایت کنند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت