پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 22 دی 1399 ساعت 23:10:: شناسه خبر: 91679

بازدید میدانی بخشدار مرکزی لنده از روستاهای چهارراه عالی طیب و قیام+تصاویر

علی پرندوار با حضور در روستاهای چهارراه عالی طیب و قیام از توابع بخش مرکزی در قالب بازدید میدانی، مشکلات مختلف این روستاها را بررسی کرد.

صدای جنوب 

به گزارش صدای جنوب شهرستان لنده، علی پرندوار بخشدار مرکزی لنده، امروز با حضور در روستاهای چهارراه عالی طیب و قیام از توابع بخش مرکزی در قالب بازدید میدانی، مشکلات مختلف این روستاها را بررسی و ضمن تماس تلفنی با مدیران دستگاههای متولی، عمده ترین نارسایی ها و مسائل مبتلا به را احصاء و جمع بندی نمود.

وی اظهار داشت: در اولین فرصت مدیران مرتبط را به روستاهای مذکور دعوت خواهیم کرد و انشاءالله آنچه قابلیت اجرا دارد در حد بضاعت و متناسب با امکانات موجود پیگیری و رفع مشکل خواهیم کرد.


پرندوار با تٱکید بر اهمیت بازدید میدانی و حضور مدیران در روستاها گفتند این شیوه کاری باعث خواهد شد که مدیر همه جوانب امر را از نزدیک لمس نموده و با در نظر گرفتن شرایط و فضای حاکم بر روستاها تصمیم کارشناسی، جامع و منطقی تری در راستای بهبود امور اتخاذ کند.


وی همچنین با اشاره به وضعیت سخت اقتصادی حاکم تصریح کردند ارتباط نزدیک و رو در رو با مردم سبب ایجاد اعتماد، کاهش آلام و در نهایت رضایت نسبی مردم خواهد شد طوری که حتی اگر نتیجه قطعی به همراه نداشته باشد، این پیگیری ها و تلاش های مدیران رضایت نسبی اهالی را به همراه خواهد داشت و بالتبع احترام و درک متقابل مسئولین و مردم را در پی خواهد داشت.

تصاویر تکمیلی

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت