پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 27 دی 1399 ساعت 23:10:: شناسه خبر: 91967

برگزاری نشست هیئت اندیشه‌ورز کمیته امداد استان با محوریت توسعه روستایی

در مباحث مطرح‌شده به مبانی توسعه اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی به‌عنوان اساسی‌ترین راهبردها در توسعه روستا پرداخته شد

به گزارش حبرنگار  صدای جنوب   به نقل از  پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، هیئت اندیشه‌ورز کمیته امداد استان با حضور اعضای امدادی این هیئت و اعضای مدعو از  اساتید دانشگاه و حوزه با محوریت توسعه روستایی تشکیل جلسه داد.
قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در این جلسه، گفت:  در این نشست راهکارها و راهبردهای اساسی توسعه روستایی در استان موردبحث و تبادل‌نظر قرار گرفت.
مبشری گفت: در مباحث مطرح‌شده به مبانی توسعه اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی به‌عنوان اساسی‌ترین راهبردها در توسعه روستا پرداخته شد.
وی افزود: در این زمینه مقرر شد با توجه به استعدادها و ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های خوب موجود در روستاهای استان، در ابعاد کشاورزی، گردشگری، صنایع‌دستی و تبدیلی، پرورش آبزیان، مشاغل خانگی، نیروی انسانی جوان و سایر ظرفیت‌های توسعه‌ای کار گروهی مرکب از افراد نخبه و متخصص با محوریت امداد استان تشکیل شود.
مبشری تصریح کرد: این کارگروه بااستعداد سنجی لازم نسبت به شناسایی ظرفیت‌ها روستاهای واجد شرایط با تکیه‌بر تحقیقات علمی اقدام و متناسب با ظرفیت‌های شناسایی‌شده و رسالت  و مأموریت کمیته امداد و با مشارکت سایر دستگاه‌های متولی برنامه توسعه پایدار روستایی، این نهاد در بازه های زمانی اقتضایی تدوین و به امداد مرکز جهت تصمیم‌گیری و سیاست‌گذاری  لازم ارائه شود.
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: ارائه خدمات این نهاد با اولویت‌بخشی به مناطق محروم در ابعاد مختلف حمایتی و در زمینه توانمندسازی اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی کماکان با  شتاب و شدت بیشتری ادامه دارد و این اقدام اخیر به‌منظور کیفیت‌بخشی به خدمات  کمیته امداد در جهت توسعه پایدار در روستاهای استان است.
انتهای پیام

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت