پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 03 بهمن 1399 ساعت 17:11:: شناسه خبر: 92381

اولتیماتوم موحد نتیجه داد/آغاز عملیات آسفالت ورودی شهر چرام

با اولتیماتوم حجت الاسلام موحد  و پیگیری فرماندارچرام و واکنش سریع معاون عمرانی استاندار عملیات آسفالت ورودی شهر چرام آغاز شد.

صدای جنوب :

با اولتیماتوم حجت الاسلام موحد  و پیگیری فرماندارچرام و واکنش سریع معاون عمرانی استاندار عملیات آسفالت ورودی شهر چرام آغاز شد.

به گزارش صدای جنوب ،جاده ای که همواره خانواده های زیادی را داغدار کرده است  این روزها بازهم خبرسازشده است.

چندروز پیش بود که سیدمحمد موحد از کم کاری در این جاده انتقاد وخواهان  تعیین تکلیف این جاده درکوتاهترین زمان شد.

انتقادی که باواکنش مثبت مسئولان استانی و شهرستانی قرارگرفت.

کیامرث حاجی زاده دیروز در سفر به شهرستان های کهگیلویه و چرام به همراه مدیران کل راه و شهرسازی و راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، مدیرکل دفتر فنی استانداری، مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان، و معاونین راه و شهرسازی استان ، پروژه های نیمه تمام عمرانی در بحث زیرساخت‌ها بخصوص در بحث جاده‌ها،از این پروژه ها از جمله جاده پاتاوه_ دهدشت و ورودی های شهرهای دهدشت و چرام برای پیگیری این پروژه ها بازدید کردند‌.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در بازدید از جاده چرام به سمت چشمه بلقیس گفت: در مورد جاده چرام به سمت چشمه بلقیس (روستای کره شهبازی) به تاکید استاندار محترم پیگیری‌های لازم انجام شد و امروز طبق بازدیدی که به همراه مدیران کل مرتبط از این جاده داشتیم، ان شاء الله برای عملیات آسفالت یک کیلومتر اول این جاده، بزودی دستگاه‌ها و ماشین آلات مستقر می‌شوند و در آینده نزدیک به بهره برداری می‌رسد.

محمدحسین نصیری راد مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای نیز در بازدید از جاده چرام گفت: به تاکید استاندار و معاون عمرانی استاندار با تعیین اعتبار این پروژه، ظرف چند روز آینده دستگاه‌ها و ماشین آلات مستقر می‌شوند و کار آسفالت این جاده شروع می‌شود.

امروز در کمتر از ۲۴ ساعت از گذشت بازدید حاجی زاده معاون عمرانی استاندار و تاکید و تعیین تکلیف این پروژه از طریق حجت الاسلام موحد ،استاندار و معاون عمرانی وی ، دستگاه ها و ماشین آلات راهسازی در این پروژه مستقر و شروع به کار کردند.

این جاده به علت تکمیل نشدن در سالهای گذشته به یک محور حادثه خیز تبدیل شده بود.

شروع پرکار و نتیجه بخش حاجی زاده و پیگیری مداوم فرماندار چرام و سماجت و قاطعیت حجت الاسلام موحد نشان می دهد که استان وشهرستان در بحث عمرانی روزهای خوبی را در پیش دارد .

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت