پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 11 بهمن 1399 ساعت 21:11:: شناسه خبر: 92830

مژدگانی استاندار به شهرستان های موفق در زمینه مقابله

مدیریت شهرستان های موفق در مقابله با کرونا معرفی و تشویق می شوند.

به گزارش  خبرنگار  صدای جنوب  ، استاندار این استان در نشست با فرمانداران استان از برپایی راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال به صورت خودرویی برای جلوگیری از گسترش ویروس کرونا خبر داد و گفت: پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن برزرگترین رویداد تاریخی در ایران است.
حسین کلانتری با بیان اینکه دولت ها تا کنون خدمات ارزشمندی در استان ارائه دادند افزود: کهگیلویه و بویراحمد تنها استانی است که بر اساس مصوبه دولت، همه وزارات خانه‌ها باید برنامه‌های اجرایی خود در این استان را به رئیس جمهور ارائه دهند.
وی از فرماندار خواست که اقدامات نظام را به مردم اطلاع رسانی کنند.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد به برگزاری ۱۱۷ جلسه کرونایی و ۱۵۰۰ مصوبه در این ستاد اشاره کرد و گفت: کهگیلویه و بویراحمد در زمینه پیشگیری از ابتلا به کرونا در ردیف استانهای برتر قرار دارد.
کلانتری اعلام کرد: در صورت رعایت نکردن دستور العمل‌های بهداشتی به ویژه در اواخر بهمن ماه امسال ممکن است شرایط خطرناکی در زمینه شیوع کرونا رخ دهد.
وی گفت: برگزاری دورهمی‌ها و تشییع جنازه‌ها و همچنین برپایی جشن‌های عروسی با جمعیت زیاد منجر به افزایش ابتلا به کرونا در استان می شود.
استاندار همچنین به نظام تشویقی و تنبیهی در زمینه ابتلا به کرونا در استان اشاره کرد و اعلام کرد: هر شهرستانی که بتواند شرایط را به سفید پایدار برسانند در بودجه ۱۴۰۰ طرح ماندنی در آن شهرستان اجرا و از ستاد کرونا در آن شهرستان نیز تقدیر می‌شود.
کلانتری نقش صدا و سیما در زمینه اطلاع رسانی برای کاهش ابتلا به کرونا را بسیار چشمگیر و مفید دانست و گفت: از برنامه سازان و کارکنان صدا و سیما و سایر رسانه ها در استان تقدیر و تشکر می کنیم.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت