پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 02 اسفند 1399 ساعت 15:12:: شناسه خبر: 93935

مطالبات مردم زلزله زده سی سخت از مردم و مسیولان

در راستای خدمت اثربخش تر و ماندگار شما بزرگواران ،بخشی از مطالبات مردم زلزله زده و خسارت دیده سی سخت را به شرح زیر به اطلاع می رسانیم و یقین داریم با همت شما و یاری خداوند بزرگ بیشترین اثربخشی را در کاهش الام مردم خسارت دیده سی سخت خواهد داشت.

صدای جنوب:

بسم الله الرحمن الرحیم

باسلام و احترام به تمام کسانی که بامنش و عملکرد خود انسانیت و مردانگی را در حق مردم شریف سی سخت معنا می کنند.

درود برمسئولان دلسوزی که خارج از وظیفه اداری برای تسکین آلام مردم شب از روز نمی شناسند.

ما مردم سی سخت تاکنون در کنار همه دردها و شادی های تمام ایران عزیز بوده ایم و از اینکه تمام ایران را در کنار خود می بینیم شکرگزار خداوند هستیم.

عزیزان دست اندرکار ومسئولین دلسوزی که همت خود را برکاهش آلام مردم سی سخت قرار داده اید ضمن آرزوی سلامتی و عاقبت بخیری برای تک تک شما و خانوادهای محترمتان ،  در راستای خدمت اثربخش تر و ماندگار شما بزرگواران ،بخشی از مطالبات مردم زلزله زده و خسارت دیده سی سخت را به شرح زیر به اطلاع می رسانیم و یقین داریم با همت شما و یاری خداوند بزرگ بیشترین اثربخشی را در کاهش الام مردم خسارت دیده سی سخت خواهد داشت:

یک )مشارکت مردم سی سخت در امور مختلف اجتماعی دارای سابقه طولانی است. لطفا” نمایندگان مردم و در این مورد خاص ، ستاد مردمی را در جریان تصمیمات و اقدامات خود قرار دهید.

دو) مردم ، منازل خود را با اخذ تسهیلات بانکی ساختند و اولا” در صورت پیگیری ارائه تسهیلات به خسارت دیدگان ، این واقعیت را در نظر داشته باشید که مردم دیگر توان پرداخت وام و تسهیلات حتی کم بهره را ندارند و ثانیا” باتوجه به گرانی و تورم بازار، مقادیر تسهیلاتی که در نظر گرفته می شود برای ساخت و تعمیر منزل کافی نیست و کسی که زندگی خود را از دست داده ، چیزی ندارد که بتوان آن را به عنوان مکمل تسهیلات درنظر گرفت.ضمن آن که قوانین بانکی اجازه استفاده از تسهیلات بانکی برای متراژ بیش از ۸۰ متر را نمی دهد.

سه ) اولویت و انتظار و امید مردم سی سخت ، اهتمام مسئولین بر بازسازی شهر و ساختمان های مسکونی در اسرع وقت و خروج از وضعیت بی سروسامانی کنونی است. سکونت در چادر،مردم را از برف و باران و سرما در امان نمی دارد. ارائه موقت کانکس و محول نمودن بازسازی به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی – بنیاد مسکن و بنیاد مستضعفان و با همکاری گروه های جهادی و تشکل های مردمی را از راهکارهای سهل و سریع الوصول به این مطالبه مردمی می دانیم.

چهار) خسارات وارده به مردم به تخریب منازل محدود نمی شود.بسیاری از مردم وسایل زندگی خود (یخچال ، تلویزیون ،و…) و در موادری خودرو و.. خود را از دست داده اند. در این خصوص نیز به تدبیر شما در تامین اقلام وسایل منزل نیازمندیم.

باسپاس از توجه شما

از طرف مردم شهرسی سخت

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت