پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 17 فروردین 1400 ساعت 21:01:: شناسه خبر: 95974

در اولین جلسه شورای اداری شهرستان لنده مطرح شد:

تحقق شعار سال نسخه شفا بخش نجات اقتصادی کشور است/الزام تمام دستگاه ها به رفع موانع تولید در لنده+تصاویر

جلسه شورای اداری شهرستان لنده با حضور اعضای شورای اداری در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

صدای جنوب

به گزارش صدای جنوب شهرستان لنده، اولین جلسه شورای اداری شهرستان لنده در سال جدید با حضور روسای ادارات و نهادهای این شهرستان در سالن فرمانداری برگزار شد.

فرماندار شهرستان لنده  گفت: تحقق شعار سال یک کار بزرگ در جهت اجرای طرح های تولیدی است و همه ما باید نسبت به رفع موانع و پشتیبانی های لازم آن را اجرایی کنیم.

وی افزود:همه ادارات و نهادها نسبت به اجرای برنامه های تولیدی و حمایت از این طرح ها برای پیشرفت و تعالی شهرستان نهایت پشتیبانی را داشته باشند.

تورج رزمجو تصریح کرد: انتخابات یک فرصت مهم برای به تصویر کشاندن حماسه حضور برای انتخاب خادمین مردم در شورای ها، نمایندگی مجلس و ریاست جمهوری باید صورت گیرد.

وی تاکید کرد:انتخابات از دو منظر داخلی و خارجی مورد توجه است که در بحث خارجی عدم حضور مردم در انتخابات از مهمترین برنامه های دشمنان است و امید آن داریم که ملت ما همانند گذشته سیلی محکمی به دشمنان خواهند زد و در حوزه داخل نیز باید به گونه ای رفتار کنیم که انتخاباتی مدنظر مردم با صیانت از آرا مردم را برگزار کنیم.

رئیس شورای اداری شهرستان لنده گفت: تمام شرایط انتخابات و انتخاب هیت های اجرایی براساس همدلی و همزبانی با هیت های نظارت، دادگستری و سایر ادارات نیز تا به امروز اجرا شده است.

وی تاکید کرد: در بحث کرونا شهرستان لنده به عنوان یکی از شهرستان های برتر در حوزه پیشگیری بوده ام که امیدواریم این روند ادامه دار باشد و اگر این چند روز آمار ما بالا رفته است ناشی از حضور میهمانان نورزی بود که از بیرون آمده بودند.

رزمجو گفت:همه در اجرای برنامه های ستاد کرونا کوتاهی نکردند ولی مردم  اصلی ترین نقش را در کاهش این روند دارند و از حضور در تجمعات باید پرهیز شود تا کنترل این بیماری را نیز دوباره در دست بگیریم.

وی خاطرنشان کرد:استفاده از ظرفیت بنیاد علوی یک امر مهم و ضروری برای همه مدیران و دستگاه های دولتی است که باید این مهم با مشارکت دستگاه های مختلف اجرایی شود.

فرماندار شهرستان لنده گفت: مدیران شهرستان باید از مدیران کل خود بخواهند که مشارکت بیشتری داشته باشند

رزمجو گفت:با مدیران کل همیشه درگیر هستیم و همین جزیره ای عمل کردن آنان باعث شده است تا خدمات متناسب به این شهرستان صورت نگیرد.

وی در ادامه خاطر نشان کرد:وقتی مدیرکل راهداری استان با حضور در یکی از روستاها قول می دهد که کمتر از هفته مشکلات حل خواهد ولی تا امروز دوماه از آن وعده می گذرد و مردم روزانه به فرمانداری برای عدم تحقق این وعده مراجعه می کنند.

وی گفت:پدیده مدیران پروازی یک مشکلی است که باید رفع شود و حضور در ساعت اولیه صبح برای همه مدیران واجب شرعی وقانونی است و همه ما در قبال این مهم باید نسبت به خدمت به مردم کوتاهی نکنیم و مردم آزاری را نداشته باشیم و با صداقت با مردم رفتار کنیم.

رزمجو تاکید کرد:هیچ مدیرکلی حق ندارد بدون اطلاع فرمانداری در این شهرستان حضور پیدا کند چرا که باید ما در جریان این سفرها و پیگیری مطالبات مردم باشیم وامیدوارم مدیران شهرستانی نیز نسبت به این مهم توجه ویژه ای داشته باشند.

فرماندار شهرستان لنده گفت:امام جمعه شهرستان پدر معنوی شهرستان است که همه ما باید نسبت به نصایح پدرانه وگلایه ها و نقدهای سازنده وی در شهرستان برای رفع  موانع و مشکلات است که همه باید پذیرا باشیم.

تصاویر تکمیلی


دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت