پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 25 فروردین 1400 ساعت 21:01:: شناسه خبر: 96424

مردم زلزله زده سی سخت برای دریافت تسهیلات تعلل نکنند

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مردم شهر زلزله زده سی سخت و روستاهای اطراف آن برای دریافت تسهیلات ساخت و بازسازی منازل مسکونی تعلل نکنند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مردم شهر زلزله زده سی سخت و روستاهای اطراف آن برای دریافت تسهیلات ساخت و بازسازی منازل مسکونی تعلل نکنند.

به گزارش  صدای جنوب  صبح امروز نشست بازسازی شهر سی سخت با حضور معاون بازسازی بنیاد مسکن کشور، استاندار و مدیران دستگاه های اجرایی در ساختمان دولت برگزار شد

استاندارکهگیلویه و بویراحمد  در این نشست  گفت: اگر خانه ها در موعد مقرر ساخته نشود با حجمی از خانه هاید ساخته نشده  مواجه خواهیم شد،  در این رابطه  بخشی از مشکلات به دلیل عدم مراجعه متقاضیان است که باید‌از آنها سراغ گرفت و همکاری خواست.
کلانتری به همکاری و‌قول بنیاد مسکن کشور برای دریافت تسهیلات اشاره کرد و گفت: وظیفه بانک ها و دستگاه ها کمک و نوکری مردم است در این راستا لازم است مردم به برای بازسازی ها همکاری و مراجعه کنند.
وی با بیان اینکه امتیازاتی که از دولت برای ساخت و ساز ها گرفته شد بینظیر است، گفت: بانک ها با همه تلاش ها و خدمات برای پیگیری در خصوص بازسازی ها با اینکه وظیفه ذاتی انها نیست نیروهایی برای هماهنگی با متقاضیان در نظر بگیرند. 
 کلانتری در ادامه به درنظر گرفتن برنامه هایی  توسط بانک ها برای گزارش درصورت اخذ قرار دادها اشاره کرد و گفت: افرادی که اخذ قرار داد برای اعطای تسهیلات داده می شود امار آنها اعلام شود در غیر اینصورت عذر بانک ها پذیرفته نیست  و در جلسات بعد حضور نداشته باشند  یا مستنداتی مبنی بر اینکه متقاضیان با اینکه تماس های با آنها انجام شد اما مراجعه نکردند ارائه دهید.
کلانتری با بیان اینکه اعتبارات مبلمان شهرداری سی سخت  در حال آماده سازی است، گفت: در راستای جذب نیرو در شهرداری پیگیری صورت گیرد.  
وی به  بحث کتابخانه و فرهنگ سرا در شهر سی سخت و اینکه پیگیری ها برای دریافت زمین به وسیله فرماندار دنبال شود، گفت: در خصوص تأمین  مصالح و میلگرد باید نظارت کیفی صورت گیرد.
وی گفت : در خصوص بانک ها فراتر از وظایف قانونی مطالبه می شود اما برای  تسریع و کمک به بازسازی ها مطالبات رهبر انقلاب و ریاست جمهوری است.
کلانتری گفت:همه مصمم هستند تا پایان تیرماه ها بازسازی ها تکمیل شود.
وی به استحکام بنا در شهر یاسوج با توجه به زلزله خیز بودن اشاره کرد و گفت: در خصوص اقدام ملی مسکن سرعت ها بیشتر شود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت