پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 28 فروردین 1400 ساعت 18:01:: شناسه خبر: 96551

لزوم تشدیدنظارت بربازارکهگیلویه وبویراحمد

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه برای تنظیم بازار همه دستگاه‌ها کمک کردند، گفت: حتی در این ایام سخت از تیپ ۴۸ کمک گرفتیم، آنها کامیون و سردخانه برای حمل مرغ در اختیار قرار دادند.

سید حشمت‌الله صمیمی‌دوست در نشست ستاد تنظیم بازار که در اداره‌کل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد ضمن خسته‌نباشید به مجموعه تعزیرات حکومتی گفت: بنا داریم از بقیه سازمان‌ها بازدیدی داشته باشیم و به مجموعه ستاد تنظیم بازار خسته نباشید و خدا قوت عرض کنیم.

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه برای تنظیم بازار همه دستگاه‌ها کمک کردند، گفت: حتی در این ایام سخت از تیپ ۴۸ کمک گرفتیم، آنها کامیون و سردخانه برای حمل مرغ در اختیار قرار دادند.

وی با اشاره به اینکه جلسات ستاد تنظیم بازار در همه روزها حتی ایام تعطیل برگزار می‌شود، افزود: اگر امروز مرغ در سطح بازار به نحو مطلوب عرضه شده نتیجه همین جلسات است.

این مسئول با اشاره به مشکل ایجاد شده در تامین مرغ و سیمان مورد نیاز مردم گفت: مصوب کردیم مرغ با قیمت ۲۴ هزار و ۹۰۰ تومان به دست مردم برسد، موظف به رصد از مرغداری تا کشتارگاه و از آنجا تا توزیع میان عوامل و خرده فروشان هستیم.

صمیمی‌دوست با بیان اینکه با کسری مرغ رو به رو هستیم، گفت: ۷۰ درصد مرغ مورد نیاز در استان و ۳۰ درصد خارج استان تامین می‌شود که ۳۰ درصد مورد نیاز را از استان‌های همجوار خصوصا استان فارس تامین خواهیم کرد.

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد در بخش دوم سخنان خود در خصوص کمبود سیمان در بازار استان گفت: جلسه‌ای در کارخانه سیمان برگزار و مقرر کردیم بازرس سازمان صمت در کارخانه‌های سیمان یاسوج مستقر شوند، ضمن اینکه با برنامه‌ریزی‌های انجام شده ۱۰۰ درصد سیمان پروژه‌های عمرانی، پتروشیمی و صنایع سیمان‌بر تامین می شود حتی سیمان مورد نیاز مردم سی‌سخت را تامین می‌کنیم.

این مسئول با بیان اینکه مردم زلزله‌زده نگران سیمان نباشند، گفت: کارخانه سیمان مارگون قول داده ۱۰۰ درصد نیاز سیمان سی‌سختی‌ها را تامین کنند، ضمن اینکه در سطح توزیع و خرده‌فروشی‌ها مشکلات در حال مرتفع شدن است.

وی برای سودجویان سیمان هم خط و نشان کشید و افزود: کسانی که سهم سیمان کهگیلویه و بویراحمد را از استان خارج کنند با شدیدترین برخوردها از طرف دستگاه قضایی رو به رو می‌شوند، سیمان سهمیه‌بندی شده و سهم هر استان لحاظ شده، ممنوعیتی برای استان‌ها در نظر گرفته نشده است.

صمیمی‌دوست با اشاره مجدد به برخورد قاطع و جدی با کسانی که سهمیه سیمان استان را خارج کنند گفت: کامیون‌ها نمی‌توانند سیمان خارج کنند و مشاهده شده وانت بارها این کار را انجام داده‌اند که پرونده تخلفات آنها در تعزیرات حکومتی در حال بررسی است و به زودی احکام آنها صادر می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ستاد تنظیم بازار نظارت‌ها را تشدید خواهد کرد و با کسانی که در نظام تولید و توزیع محصولات اخلال ایجاد کنند برخورد می‌شود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت