پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 26 آذر 1395 ساعت 10:09:: شناسه خبر: 9792

درخطبه های نمازجمعه چرام مطرح شد:

در موضوع برجام به وعده‌های آمریکا اعتماد کردیم/انتقاد از رئیس اداره راهداری وحمل ونقل شهرستان چرام

خطیب نماز جمعه چرام گفت: انتظار می‌رود مدیرکل راهداری نسبت به وضعیت بیمار‌گونه جاده‌های ارتباطی شهرستان ورود پیدا کنند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

نمازعبادی سیاسی جمعه شهرچرام امروز هم باحضور گسترده مردم برگزارشد.

به گزارش صدای جنوب،امام جمعه چرام گفت: اولین چیزی که موجب دشمنی می‌شود دوستی با حب دنیا و حب ریا و حب طعام است که هر کدام در جایگاه خود مشکل‌آفرین هستند.

امام جمعه چرام با اشاره به حب طعام اظهار کرد: امروز ثابت شده بسیاری از بیماری‌ها ناشی از غذاهای اضافی است که به صورت جذب نشده در بدن انسان باقی می‌ماند.

حجت‌الاسلام افشار در ادامه با اشاره رویدادهای این هفته بیان کرد: ۲۶ آذر روز ایمنی و حمل و نقل است و ایمنی جاده‌ها و نصب علایم هشدار‌دهنده از وظایف ذاتی اداره کل راهداری و حمل و نقل می باشد.

افشار با بیان اینکه وضعیت جاده‌های ارتباطی شهرستان چرام از لحاظ ایمنی بیمار است، گفت: مردم از وضعیت کنونی گلایه دارند و انتظار می‌رود مسؤولان مربوطه توجه جدی به وضعیت راه‌ها ارتباطی این شهرستان داشته باشند.

امام جمعه چرام با انتقاد از  عدم گزارش عملکرد این دستگاه در روز حمل و نقل توسط رئیس اداره حمل و نقل چرام  اذعان کرد: مدیر راهداری شهرستان چرام حتی به خود زحمت نداد که گزارشی در خصوص راه‌های ارتباطی به مردم ارائه کند.

خطیب نماز جمعه چرام ادامه داد: انتظار می‌رود مدیرکل راهداری نسبت به وضعیت بیمار‌گونه جاده‌های ارتباطی شهرستان ورود پیدا کنند در آن صورت خواهند دید که قضاوت مردم در این خصوص بسیار درست بوده است.

حجت‌الاسلام افشار در بخش دوم خطبه‌های عبادی و سیاسی نماز جمعه چرام با بیان اینکه ملت ایران در جنگ چندین ساله پیروز شدند، تاکیدکرد: در دولت‌های گذشته با وجود عدم اعتماد به آمریکا، اورانیوم را تا مرز ۲۰ درصد رساندیم و در صنعت موشکی به فناوری رسیدیم.

امام جمعه چرام بیان کرد: در بحث برجام به وعده‌های آمریکا اعتماد کردیم ولی هرچه تا الان شاهد آن بودیم بدعهدی آمریکا بوده است

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت