پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 05 اسفند 1400 ساعت 12:12:: شناسه خبر: 115369

پیام تبریک معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت روز مهندس

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در پیامی با تبریک روز ملی مهندس به تمام فعالان این عرصه اظهار امیدواری کرد با همت مهندسین فعالین این عرصه استان بتواند در مسیر توسعه علم مهندسی و الگوهای معماری اسلامی ایرانی گام‌های بزرگی بردارد.

به گزارش صدای جنوب در متن پیام معاون عمرانی آمده است؛

پنجم اسفند ماه زادروز دانشمند بزرگ ایرانی خواجه نصیرالدین طوسی در تقویم ایران اسلامی(روز ملی مهندس) نامگذاری شده است که خود نشانگر نقش و جایگاه ارزشمند و موثر تلاشگران این عرصه خطیر در بخش‌های مختلف عمران توسعه و آبادانی کشور است.

از زمان پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران تا به امروز فعالیتها و اقدامات گسترده‌ای در حوزه مهندسی صورت گرفته و در واقع مهندسان به عنوان سرمایه تخصصی کشور محسوب می‌شوند که قادرند با بهره مندی از قدرت تحلیل و تضارب آراء مطروحه در عرصه های علمی جامعه را برای رسیدن به توسعه همه جانبه و پایدار یاری کنند.

لذا ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای مهندس کشور این روز بزرگ را به جامعه مهندسین ایران اسلامی بالاخص استان کهگیلویه و بویراحمد که در زلزله سی‌سخت منشا خدمات مهندسی فراوان بودند تبریک و تهنیت عرض نموده و برای تلاشگران عرصه مهندسی و سازندگی توفیقات روز افزون از درگاه ایزد منان مسئلت دارم.

کیامرث حاجی زاده
معاون هماهنگی امور اقتصادی

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت