پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 01 شهریور 1401 ساعت 13:06:: شناسه خبر: 125335

از پزشکان بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت تجلیل شد

به مناسبت بزرگداشت روز پزشک، رئیس و مسئولین اجرایی بیمارستان امام خمینی(ره) با حضور در بخش های مختلف بیمارستان با اهداء گل و شیرینی از پزشکان و متخصصین تجلیل کردند.

صدای جنوب:

به مناسبت بزرگداشت روز پزشک، رئیس و مسئولین اجرایی بیمارستان امام خمینی(ره) با حضور در بخش های مختلف بیمارستان با اهداء گل و شیرینی از پزشکان و متخصصین تجلیل کردند.

 

به گزارش روابط عمومی بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت؛ دکتر منصور نیکخو به همراه مدیران داخلی و خدمات پرستاری، مسئولین حراست و خدمات بیمارستان با حضور در بخش های مختلف بیمارستان با اهداء گل و شیرینی از پزشکان و متخصصین بیمارستان تجلیل و بابت خدمات ارزنده و شبانه روزی آنها قدردانی کردند.

 

دکتر منصور نیکخو حضور پزشکان را مایه آرامش چشمهای منتظر و قلب های مضطرب دانست و تصریح کرد : پزشکان با طمانینه و آرامش در راستای کاستن از آلام بیماران گام بر می دارند.

 

وی در ادامه اذعان کرد : روز پزشک گرامیداشت از زحمات کسانی است که برای حفظ ارزشمندترین موهبت الهی سلامت سوگند یاد کرده و گاه در راه این عهد مقدس جان خود را از دست داده‌اند.

 

رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) در پایان گفت : این روز عزیز را به تک تک اعضای جامعه‌ی سلامت به ویژه همکاران عزیز در حوزه‌ پزشکی شهرستان کهگیلویه، خاصه بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت صمیمانه تبریک عرض نموده و امیدوارم ثمره‌ی کوشش و زحمت شبانه‌روزی شما عزیزان تأمین امر سلامت همشهریان عزیزمان باشد.

 

در پایان این بزرگداشت سید کمال الدین شریف مقدم مدیر داخلی به همراه مسئولین اجرایی بیمارستان با حضور در اتاق ریاست، با اهداء گل و شیرینی این روز را به رئیس بیمارستان تبریک گفتند.

 

مدیر داخلی بیمارستان گفت : زاد روز حکیم بوعلی سینای بزرگ و روز پزشک را به جامعه پزشکی به ویژه ریاست محترم بیمارستان تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند متعال، مزید توفیقات را در راستای خدمت به مردم شریف شهرستان کهگیلویه مسئلت می‌نمایم.

 

 

 

 

 

برچسب ها:

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت