پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 22 آبان 1401 ساعت 07:08:: شناسه خبر: 127581

استاندار: همه پروژه‌های مصوب سفر رییس جمهور به کهگیلویه و بویراحمد اجرا می‌شوند

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: همه پروژه‌هایی که مصوب شده و در متمم سفر رییس جمهور قرار گرفته‌اند، اجرا می‌شوند.

به گزارش صدای جنوب ، سید علی احمدزاده عصر روز شنبه در نشست شورای راهبردی در خصوص وضعیت جاده‌ها و محورهای استان در یاسوج، اظهار داشت: نبود اعتبار بزرگترین دلیل تاخیر در روند احداث پروژه‌ها است.

وی با بیان اینکه اعتبارات متمم سفر رییس جمهور یک هزار و ۶۰ میلیارد تومان بود، افزود: از مجموعه دولت قول سه هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان گرفته شد البته این مبلغ هنوز اختصاص داده نشده و پولی که وارد استان شده از محل سفر دولت بوده است.
احمدزاده تاکید کرد: قرار است تا قبل از پایان سال یک هزار میلیارد تومان از متمم سفر و تابستان هم یک هزار میلیارد دیگر به استان داده شود البته برای پروژه‌های اولویت‌دار از جمله پل وحدت در لنده و جاده طریق‌الطیب اعتبار اختصاص داده شده است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: پروژه‌هایی که در سفر سال گذشته دولت به استان مصوب شدند ۲ تا سه سال زمان می‌برد که به نتیجه برسند.

احمدزاده اظهار داشت: باید ۱۱ نقطه حادثه‌خیز استان تا عید نوروز ۱۴۰۲ تکمیل شود که یکی از این محورها نقطه پل تنگ سریز است که تا پایان همین هفته به مناقصه گذاشته می شود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: نقاط حادثه‌خیز برون شهری و در محدوده روستاهای استان شناسایی شده و تلاش می شود که تصادفات کاهش پیدا کنند تا مردم دچار حادثه و ضرر نشوند.
وی عنوان کرد: نبود نیوجرسی و جداکننده در جاده‌های استان خود یک خطر است و با کار کارشناسی و فنی نیوجرسی‌های استاندارد نصب شود.
احمدزاده با بیان اینکه عملکرد برخی پیمانکاران چندان خوب نیست و کیفیت لازم را ندارند، افزود: پیش از واگذاری پروژه‌ها اهلیت پیمانکار مورد توجه قرار گیرد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به آغاز بارش‌ها، گفت: جاده مورزرد زیلایی که محل عبور و مرور مردم است نباید امسال مسدود شود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت