پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 08 دی 1398 ساعت 16:10:: شناسه خبر: 64787

دعوت انجمن جوانان شهرستان لنده از مردم جهت شرکت در مراسم ۹ دی

بزرگداشت نهم دی متعلق به یک گروه و جریان خاص نیست،همچنان که خلق حماسه نهم دی ۸۸ هم متعلق به هیچ گروه و جریان و تشکل و حزب خاصی نبوده و نیست.

انجمن جوانان شهرستان لنده با صدور بیانیه ای ضمن گرامیداشت حماسه ۹دی و دعوت از عموم مردم شهرستان لنده جهت حضور در مراسم بزرگداشت این روز مهم آورده است: بزرگداشت نهم دی متعلق به یک گروه و جریان خاص نیست،همچنان که خلق حماسه نهم دی ۸۸ هم متعلق به هیچ گروه و جریان و تشکل و حزب خاصی نبوده و نیست.

به گزارش صدای جنوب ، در این بیانیه آمده است: حماسه شکوهمند نهم دی؛ « مظهر نفوذ ناپذیری ملت ایران در برابر فتنه آمریکایی » ، روز «بصیرت و میثاق امت با ولایت» است و از قدرت نرم و اقتدار بالای نظام اسلامی در مدیریت بحران ها و مقابله با جریانات نفوذ و توطئه و فتنه استکبار جهانی به سرکردگی امریکا حکایت دارد.
این بیانیه می افزاید: بزرگداشت نهم دی متعلق به یک گروه و جریان خاص نیست،همچنان که خلق حماسه نهم دی ۸۸ هم متعلق به هیچ گروه و جریان و تشکل و حزب خاصی نبوده و نیست، اما برخی از معاندان می ‌خواهند فتنه ۸۸ را در حد یک اختلاف و یا درگیری شخصی و حزبی و جناحی تنزل داده که این خود فتنه‌ای بزرگ و خیانتی بس بزرگتر است.
در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: نهم دی مقابله عاشوراییان با عاشوراستیزان بود، یوم الله نهم دی؛ تصویر واقعی قدرت نظام جمهوری اسلامی و تصویری از سد نفوذ ناپذیر در مقابل دشمن بود. در روز ۹ دی؛ دست قدرت خدا در دفاع کامل از نظام و حریم ولایت بیرون آمده و انقلاب اسلامی را در مسیر خودش مستحکم تر از قبل قرار داد.
در این بیانیه با اشاره به حماسه ۹ دی آمده است: آن حماسه عظیم و حضور ملی وحدت‌ بخش و امیدآفرین به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی به درستی که تجلی قدرت الهی و روح حسین بن علی(ع) و دست خداوند بود که از قلوب با ایمان و اراده ‌های راسخ ملت مسلمان ، شجاع و مبارز ایران ظهور یافت تا بساط آشوب ‌گران و دشمنان عنود و حسود انقلاب را در هم پیچیده و قدرت نرم نظام و اراده ، عظمت و اقتدار ملی مردم و نظام را به منصه ظهور برساند.
بیانیه حاکی است: به درستی که پیام عاشورایی حماسه جاودان و ماندگار نهم دی؛ تمامی مرزهای جغرافیایی و سیاسی جهان را در نوردید و کشور و نظام را در مقابل تهدیدات پیش روی خود بیمه کرد حماسه عاشورایی ۹ دی؛ پژواک رسای فریاد «هیهات مناالذله» امام حسین(ع) در کربلا بود که در آسمان ایران طنین‌ انداز شد و تمامی مرزهای جغرافیایی و سیاسی و انسانی را درنوردید و پیام رسا و بزرگ انقلاب اسلامی را به گوش جهانیان رساند و نظام و کشور و انقلاب را در مقابل مخاطره ‌های پیش‌ روی، تهدیدات نرم و سخت و توطئه‌های شوم دشمنان صیانت و بیمه کرد.
در پایان این بیانیه می خوانیم: زنده نگه داشتن این روز بزرگ، تاریخی و تاریخ‌ساز و بررسی ریشه‌ ها، علل و عوامل، آثار، برکات ، پیام‌ ها و پیامد‌های آن ، خود نیز موجب نشر فرهنگ بصیرت ‌افزایی و جلوگیری از جریانات نفوذ و رخنه در داخل کشور و نظام و بروز فتنه ‌هایی از این دست در سالیان بعد خواهد شد.
در پایان انجمن جوانان شهرستان لنده از تمامی اقشار مردم بخصوص جوانان این خطه دعوت بعمل می آید که با حضور خود در این مراسم بار دیگر با ارمانهای ارمام و رهبری پیمانی دوباره ببندند

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت