پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 27 مرداد 1399 ساعت 14:05:: شناسه خبر: 82855

کارانه پزشکان و پرستاران کهگیلویه و بویراحمد پرداخت می شود

جلال پوران فر اذعان داشت: طی رایزنی هایی که با روسای بیمارستان ها و کلینیک های استان داشتیم مقرر شد این مبالغ را فردا به حساب پرسنل واریز و جهت پرداخت همان ماه هایی که اعلام شده، هزینه گردد.

صدای جنوب :

سرپرست معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: خوشبختانه امروز با دستور رئیس دانشگاه علوم پزشکی و همکاری مدیریت های مالی و بودجه دانشگاه مبالغی تحت عنوان کارانه پزشک و پرستار به حساب بیمارستان ها و کلینیک ها و فوریتهای پزشکی واریز خواهد شد.

 

به گزارش صدای جنوب به‌ نقل از روابط عمومی معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛ جلال پوران فر اذعان داشت: طی رایزنی هایی که با روسای بیمارستان ها و کلینیک های استان داشتیم مقرر شد این مبالغ را فردا به حساب پرسنل واریز و جهت پرداخت همان ماه هایی که اعلام شده، هزینه گردد.

 

وی ادامه داد: با تمهیدات اندیشیده شده هیچ بدهی از سال ۹۷ باقی نخواهد ماند و میانگین تاخیر در پرداختی پزشکان به حدود ۱۴ ماه و پرسنل به زیر ۱۰ ماه خواهد رسید در حالی که میانگین تاخیر در پرداختی پزشکان در گذشته ۲۳ماه پزشکان و پرسنل ۱۸ ماه بود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت