پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 17 خرداد 1400 ساعت 19:03:: شناسه خبر: 99640

حماسه مردم یاسوج در مراسم افتتاح ستاد آیت الله رییسی

با حضور گسترده قشرهاتی مختلف مردمی؛ چهره‌های شاخص سیاسی و خانواده شهدا و ایثارگران و با سخرانی دکتر محمدحسین قدیری ابیانه، ستادهای مردمی ۳۰‌گانه آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در خیابان معلم یاسوج افتتاح شد.

صدای جنوب:

لحظاتی قبل ستاد مرکزی آیت الله رئیسی در استان کهگیلویه و بویراحمد افتتاح شد.

رئیس شورای وحدت اصول گرایان نیز در این مراسم با اشاره به برگزاری انتخابات پیش رو گفت: در هشت سال گذشته ملت ایران بی تدبیرها و سختی ها زیادی را تحمل کردند آنها رانت، فساد و تبعیض را مشاهده کرده و نظارت گر بودند و دیدند که ما می توانیم به شعار ما نمی توانیم تبدیل شد.

حجت الاسلام پناهی با بیان اینکه برای تغییر شرایط باید علم فساد در دست علمدار باشدگفت: اگر قصد مبارزه با فساد، رانت، تبعیض وجود دارد باید انتخاب اصلح داشته باشیم.

وی گفت: مردم استان چهار سال قبل ۶۴ درصد به رئیسی رای دادند و در اوج سختی های سالهای گذشته ایستادند اما امروز با عزمی راسخ برای یک حضور حداکثری آمده اند.

پناهی با بیان اینکه امروز ۳۱ ستاد برای آیت الله رئیسی برای رقم زدن یک حماسه ماندگار به صحنه آمده است گفت: استان قهرمان پرور کهگیلویه و بویراحمد پیشگام شرکت در انتخابات خواهند بود و هر کجا نیاز به حضور آنها باشد منتظر دعوت نامه نخواهند ماند.

وی با بیان اینکه گفتمان انقلاب اسلامی از میان کاندیداها و تعدد آنها باید همراه با احترام و تکریم برای اعضای جبهه انقلاب باشد گفت: از کاندیداهای انقلابی به عنوان رقیب یاد نمی شود اما باید علم را به علمدار مبارزه با مفاسد و تبعیض سپرد.

در ادامه برنامه خلقی پور با بیان اینکه مردم خرداد ماه در تاریخ ایران نقش آفرینی کرده است و دو رویداد ۱۴ خرداد آغاز نهضت امام خمینی و ۱۵ خرداد عروج ملکوتی امام راحل است، گفت: انتخابات مختلفی برگزار می شود و حاوی پیام های مختلف با هم حوادث متفاتی خواهد بود.

چهره سیاسی اصولگرا در ادامه با بیان اینکه انقلاب اسلامی شیوه جدیدی در دنیا بود که بعد از صدر اسلام انقلاب اسلامی تنها حکومتی بود که توانست نهادینه شود گفت: کسی تصور نداشت یک طلبه بدون امکانات با حکومت سراسر مسلح پهلوی ایستادگی کند و این حکومت را سرنگون کرده و تبدیل به ام القرای جهان اسلام شود.

این فعال سیاسی با اشاره به اینکه دشمنان انقلاب اسلامی را، یک انقلاب با یک شور و هیجان سیاسی می دانستند و چنین تصور نداشتن در آینده انقلاب چهل سالگی خود را ببیند گفت: لطف خدا شامل نظام است، این نظام را امام زمان عجل الله، ولایت فقیه، خون شهدا، و رشادت های سردار سلیمانی ها اداره می‌کند این موضوع را دشمنان ردریافته اند و درصدد اسیب و فروپاشی درونی هستند.

وی با بیان اینکه امروز در سراسر منطقه اثر حضور ایران و رشادت ها این کشور آشکار است گفت: ۴ سال پیش بیان شد تفکر نمی شود و نمی توانیم روی کار امد، ۴ سال پیش بی اخلاقی ها و دو قطبی ها سرنوشت انتخابات را تغییر داد.

وی با بیان اینکه وادادگی، دولت خسته و ناتوان زمینه را برای شهادت شهید سلیمانی فراهم کرد، گفت: امروز دغدغه مردم مرغ و تخم مرغ شده است، این گروه یا نمی دانند اقتصاد چیست یا از آمار و ارقام اطلاعی ندارند در شرایط حاضر نه تنها مشکلات حل نشد بلکه مسائل روزمره مردم به بن بست رسیده است.

وی افزود: رهبر انقلاب پشتوانه و مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح را مورد تاکید قرار داده است اما مشارکت حداکثری مهمتر است.

خلقی پور با بیان‌ اینکه امروز اگر ما را قبول ندارید اما با حضور در انتخابات وسیله اقتدار و عزت ایران باشید، گفت: امرووز با پشتوانه مردمی و‌حمایت از آیت الله رئیسی یک دولت مردمی و انقلابی شکل خواهد گرفت.

این فعال سیاسی با بیان اینکه تعدد ستاد ها ظرفیت سازی و فرصت است اما اگر مدیریت نشود تبدیل به مشکل می شود، گفت: امروز همه ستادها در یک مکان گرد آمده اند و هر گفتمانی که در این مسیر گام بردارد دست آنها را به گرمی خواهیم فشرد.

سفیر سابق ایران در استرالیا و مکزیک در این مراسم گفت: باید مراقب بود ایام انتخاب ایام فریبکاری است، کسانی در این عرصه قرار گرفته اند که در سال ۹۶ بیان شد کاری خواهیم کرد به یارانی ۴۵ هزار تومانی نیاز ندارید این موضوع محقق نشد و رای مردم را دزدیدند آنها کدخدا را بالاتر از خدا دانستند، امضای کری را تضمین می دانستند اما مردم ایران را باور نداشتند.

کارشناس مسائل سیاسی در ادامه با بیان اینکه مردم در ۸ سال گذشته با پوست و گوشت خون سختی ها را تحمل کردند گفت: کسانی آمدند که جز لیبرال ها و مرفهیم بودند و وزاری چند هزار میلیاردی داشتند این وزرا دلسوز مردم نیستند.

محمد حسن قدیری ابیانه با بیان اینکه رهبر انقلاب صندوق انتخابات را وسیله تعیین سرنوشت چهار ساله دانسته است، فرمود: در برجام ذکر شده برخی حقوق ایران تا ابد قابل استفاده نخواهد بود.

وی با بیان اینکه دو فرد از عوامل کاندید به فریب کاری روی آورده و در حال وعده دادن هستند، که باید گفت اگر می توانستی به وعده ها عمل کنید چرا در ۸ سال گذشته عمل نکردی، گفت: چنین نقل کرده اند که حجاریان تئوریسین اصلاحات بیان کرده است می توان افکار را همانند خمیر بازی شکل داد اما مردم با تجربه شده و فریب امثال شما را نخواهند خورد.

این فعال سیاسی بیان اینکه نامزدهای انقلاب در عرصه ها انتخاباتی هستند گفت: با حضور آیت الله رئیسی مفاسد در قوه قضاییه ریشه کن شد، آیت الله رئیسی اهل ایمان، تقوا، ضد فساد است بنده به رئیسی برای حل مسائل مملکت رای می دهم انتظار این است با آمدن او در قوه مجریه همانند قوه قضایی با مفاسد مبارزه کنند.

قدیری ابیانه افزود: در هشت سال گذشته اموال مملکت را به فنا دادند، اموال شرکت هفته تپه را مصادره کردند اما آیت الله رئیسی این ملک و زمین را بازگردند گفت: کسانی که زمین هفته تپه را واگذار، ارز ۴۰۰ هزار تومانی دادند مجرم بوده و در قوه مجریه قرار دادند.

وی با بیان اینکه در انتصابات آیت الله رئیسی افراد فاسد مرفه و لیبرال وجود ندارد و انسان های متعهدو وفادار منصوب خواهند شد ، گفت: اگر ریشه های فساد، امضا های طلایی خشکناده شود پرونده های قضایی کمتری به وجود خواهد آمد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت