پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 11 شهریور 1403 ساعت 20:06:: شناسه خبر: 149524

نشست خبری نماینده بویراحمد دناومارگون برگزار شد

صدای جنوب: نخستین نشست نماینده بویراحمد،دناومارگون بااصحاب رسانه کهگیلویه وبویراحمد درسالن اجتماعات  شرکت مخابرات استان برگزار شد. دراین نشست ابتدا خبرنگاران سوالات خود را مطرح و درادامه محمدبهرامی پاسخگوی آنها بود. وی با تسلیت ایام رحلت نبی مکرم اسلام، امام حسن مجتبی (ع)، امام رضا (ع) و شهدای هفته دولت گفت: من دارای یک روحیه […]

صدای جنوب:

نخستین نشست نماینده بویراحمد،دناومارگون بااصحاب رسانه کهگیلویه وبویراحمد درسالن اجتماعات  شرکت مخابرات استان برگزار شد.

دراین نشست ابتدا خبرنگاران سوالات خود را مطرح و درادامه محمدبهرامی پاسخگوی آنها بود.

وی با تسلیت ایام رحلت نبی مکرم اسلام، امام حسن مجتبی (ع)، امام رضا (ع) و شهدای هفته دولت گفت: من دارای یک روحیه رسانه‌ای هستم و هیچ‌وقت از رسانه‌ها هم فراری نبودم، امروز که در این مسئولیت هستم رسانه‌های داخلی و خارجی فراوانی وجود دارند و هرگز هم از رسانه‌ها فراری نیستم.

بهرامی افزود: مردم ما از نجابت خاصی برخوردار هستند و شما اصحاب رسانه در حوزه جنگ نرم تأثیرگذار هستید چراکه شما حامی ارزش‌ها، اخلاق، عاطفه و گذشت و جمله این موارد هستید.

بهرامی گفت: بنای بنده برگزاری این نشست در مردادماه بود وبرای انجام ان فشار اوردم.

وی ادامه داد:  مجلس هنوز روی ریل اصلی خود قرار نگرفته. وقتی اتفاق تلخ برای رئیس‌جمهور وقت پیش آمد، تازه‌کار مجلس آغاز شد.

محمدبهرامی گفت: برنامه‌های خیلی از کشورها را مطالعه کردم و به یک خلأ بزرگ رسیده‌ایم، آن‌هم اخلاق بود. اخلاق، ایثار، گذشت در استان ما بی‌نظیر است که در دنیا نیست.

بهرامی به موضوع بودجه استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: در خصوص بودجه استان هیچ مشورتی با من نشد و حتی در جلسات مرا دعوت نکردند. امیدوارم با همکاری دولت بتوانیم گام‌های خوبی برای رفع مشکلات بودجه‌ای برداریم.

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در پاسخ به سؤال دیگری گفت: سد پراشکفت تنها سدی است که کل منافع آن برای استان کهگیلویه و بویراحمد است. سد خرسان، سد تنگ سرخ و سد ماندگان منافعشان برای استان ما نیست، سدماندگان جز خسران هیچی برای ما ندارد.

بهرامی به مصوبه جنجالی واگذاری مدیریت دنای شمالی به استان اصفهان اشاره کرد و گفت: دوستان تا به واقعیت‌ها برنگردیم نمی‌توانم مسیر را درست طی کنم. تنها کسی که با مصوبه واگذاری مدیریت دنای شمالی مخالفت کرد من بودم. مکاتبات محرمانه‌ای به دستگاه‌های مختلف و امنیتی نوشتم. این کار فعلاً به‌دوراز هیاهو بهتر جمع می‌شود.

استان کهگیلویه و بویراحمد سه نماینده دارد و استان اصفهان ۱۸ نماینده، لذا باید از راه‌های قانونی این موضوع را پیگیری کرد.

وی افزود: خیلی از مکاتبات بنده دراین‌خصوص محرمانه است و صلاح نیست که این نامه‌ها به شکل عمومی منتشر شود؛ چون چالش‌برانگیز است. بنده به منافع مردم بی‌توجه نیستم. خیلی از افرادی که این مصوبه را امضا کرده‌اند، حضور نداشتند و خیلی از امضاها تشریفاتی است. بنده پیگیر موضوع دنای شمالی هستم و خواهم بود.

بهرامی افزود: تیم فعلی و حاکم محیط‌زیست بدون حضور کارشناسان و مدیران استان این مصوبه را امضا کردند؛ لذا با این تیم نمی‌توان مشکل دنای شمالی را حل کرد باید صبر کنیم، صحبت‌های زیادی انجام‌گرفته و با آقای پزشکیان هم صحبت کردیم. هیچ‌کس روی مسائل استان با بنده معامله نکرده و با هیچ‌کس روی منافع مردم هم معامله نکرده‌ام.

ناترازی های موجود در حامل های انرژی کشور باید در یک فرایند کارشناسی با هم افزایی قوه های مجریه و مقننه کاهش یابد.

بهرامی با اشاره به اینکه بخشی از بنزین کشور در حال قاچاق است تاکید کرد: در طول دهه های گذشته قیمت بنزین باید به شکل ناملموسی بالا می‌رفت.

وی یادآور شد: سرنوشت قیمت بنزین مشخص نیست و دولت هنوز پیشنهادی در این خصوص به مجلس نداده است.

بهرامی تصریح کرد: یارانه بنزین به جای خودرو باید به کد ملی همه هموطنان چه کسانی که صاحب خودرو هستند یا نیستند اختصاص یابد.

نماینده مردم شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی ادامه داد:برای پایداری برق در استان کهگیلویه و یویر احمد چند ایستگاه فوق توزیع پیش بینی شده است.

وی افزود: با تلاش ها و پیگیری های انجام شده ۳۰۰ میلیارد ریال برای هیات های ورزشی در این حوزه انتخابیه پیش بینی شده است.

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون به حضور خود در کمیسیون انرژی اشاره کرد و گفت: کمیسیون برنامه‌وبودجه کمیسیون مهم است؛ اما در معادلات بین‌المللی و کشوری نیست. اما کمیسیون انرژی یک کمیسیونی است که در معادلات کشوری و بین‌المللی قرار دارد. یک‌سوم نمایندگان مجلس برای این کمیسیون نام‌نویسی کرده بودند و ۱۷ نماینده قبل در این کمیسیون حضور دارندو نفر ششم این لبست بودم.

وی در ادامه گفت: بنای بنده بر شایسته‌سالاری است. به‌ویژه در بحث آموزش‌وپرورش نهایت تلاش ما این است که آموزش‌وپرورش کیفی شود. ما به سمت شایسته‌سالاری خواهیم رفت. مسائل سیاسی این جامعه را نابود کرده است. معاون پارلمانی دولت قبل به یکی از مدیران فعلی زنگ می‌زد که در انتخاب مدیران دقت شود که با این دولت هماهنگ شود. در این دولت همان معاون تماس گرفت و گفت؛ در انتخاب مدیران دقت شود که با این دولت هماهنگ باشد. این وضعیت ما است. خیلی ایده ال فکر نکنید.

بهرامی به دیدار نمایندگان مجلس با رهبر انقلاب اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری خیلی باسواد است. یک ساعت حرف بزند و حرف خوب هم بزند و خطا نداشته باشد و آن هم باتدبیر و استراتژیک محور.

وی افزود: درزمان انتخابات میگفتند که قالیباف و جلیلی متعلق به حاکمیت است، و حاکمیت آن ها را می‌خواهد،اما درست نبود، در انتخابات ریاست‌جمهوری باتدبیر حضرت آقا کار بزرگی انجام گرفت.

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون بیان کرد: خداوکیلی همه نگران مردم باشید و کاری به چپ و راست نداشته باشید. همین آقایانی که آب ما را می‌برند بعد از انتخابات کاری به چپ و راست ندارند برای منافع مردم خودشان. من هر روزی که احساس کردم «زورم» نمی‌رسد و کاری از دستم بر نمی‌آید، فریاد می‌زنم.

بهرامی در پاسخ به سؤالی در خصوص تعامل با نمایندگان مجلس، گفت: ما نمایندگان باید باهم در راستای منافع استان در تعامل باشیم.

وی تصریح کرد: باید کنار هم باشیم برای منافع استان تا به هم کمک کنیم. اگر روی مسائل جزئی درگیر باشیم روی مسائل کلان هیچ توفیقی پیدا نمی‌کنم. آقای موحد و تاج‌گردون پیش‌کسوت من هستند و حرمت‌ها باید نگه داشته باشند.

بهرامی تأکید کرد: چالش‌ها به صلاح استان کهگیلویه و بویراحمد که از خیلی چیزها محروم است، نیست.

وی در خصوص مسکن ملی هم گفت: نهضت ملی مسکن ما وضعیت خوبی در یاسوج ندارد در نقاط مختلفی زمین نیاز داریم همچنین در بحث آب تنش آبی جلسه‌ای با محرابیان وزیر قبلی داشتیم که چرا با ۱۰ درصد از آب کشور باید تنش و بحران داشته باشیم.او در مورد به کار گماردن فرزندان استان هم گفت: در بعضی جاها نیروی تخصصی نداشتیم که بتوانیم از آنها استفاده کنیم.

 

محمد بهرامی در پاسخ به سوالی که چرا تلفن خود را جواب نمی‌دهید گفت: من تلفنچی نیستم اگر بخواهم از اول صبح تا شب جواب بدهم تمام نمی‌شود باید فرهنگ سازی کنید اگر بخواهم به تلفن جواب بدهم هم اکنون که در میان شما اصحاب رسانه هستم باید صحبت‌هایم را قطع کنم و با تلفن صحبت کنم.

بهرامی در خصوص سرکشی خود از حوزه انتخابیه گفت: به همه مناطق بویراحمد سفلی رفته‌ام و علیا را برای بعد می‌گذارم.

این نماینده مجلس در پاسخ به سؤالی در خصوص تغییر استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: چیزهایی که در فضای مجازی مطرح می‌شود، این‌گونه نیست. حتماً مشورت نمایندگان و کسانی که در استان تأثیرگذار هستند و نگاه خود دولت در انتخاب استاندار تأثیرگذار است. پرداختن به این مسائل درست نیست. فعلاً خبری نیست و تاکنون هیچ جلسه ای میان نمایندگان استان دراین خصوص برگزار نشده است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت