پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 23 شهریور 1403 ساعت 12:06:: شناسه خبر: 149936

تمجید بی سابقه سید محمد موحد از فرماندار کهگیلویه /محقق زاده جزو فرمانداران موفق است

صدای جنوب: حجت‌الاسلام سید محمد موحد امروز در آیین کلنگ‌زنی ساختمان بهزیستی دهدشت با بیان اینکه اخلاص در عمل و گام در جهت رضای خدا شاخصه اصلی مدیر در نظام اسلامی است،گفت: فرماندار کهگیلویه عملکرد موفق و قابل قبولی دارد. نماینده مردم کهگیلویه در مجلس افزود: آقای محقق‌زاده روزی که به فرمانداری رفت به عنوان […]

صدای جنوب:

حجت‌الاسلام سید محمد موحد امروز در آیین کلنگ‌زنی ساختمان بهزیستی دهدشت با بیان اینکه اخلاص در عمل و گام در جهت رضای خدا شاخصه اصلی مدیر در نظام اسلامی است،گفت: فرماندار کهگیلویه عملکرد موفق و قابل قبولی دارد.

نماینده مردم کهگیلویه در مجلس افزود: آقای محقق‌زاده روزی که به فرمانداری رفت به عنوان تحفه به آن نگاه کرد بلکه با اکراه آن را پذیرفت و امروز جزو فرمانداران موفق است.

موحد تصریح کرد: اگر خدمت برای رضای خدا باشد آن چه خدا بخواهد می‌شود. فریادها و خواستن‌های دیگران خللی در کار وارد نمی‌کند. کار خدا بدون مبنا و جهت نیست.

وی با بیان اینکه یکی از وظایف مدیر این است که پشت میز ننشیند،افزود: گفتمان با جامعه هدف یک بعد قضیه است ابزار رسیدن به هدف و خدمت بهتر مهم است.

موحد بیان کرد: رئیس بهزیستی کهگیلویه جاهای مختلف پیگیری کرد تا وضعیت اداری و معیشت و توسعه خدمات را فراهم کند.

نماینده مردم کهگیلویه در مجلس افزود؛: مدیر پای‌کار باید درب وزارتخانه را تکان دهد پول که خودبخود نمی‌آید.

وی با اشاره به پیگیری‌های مکرر برای انجام امورات شهرستان گفت: ۲ماه برای پیگیری کار یک مرکز حمایتی دیشموک تلاش کردم و برای ارتقای دیشموک و چاروسا به شهرستان ۳۰۰بار پیگیری شده است.عصردنا

ارسال نظر جدید

*

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت