پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 27 شهریور 1403 ساعت 17:06:: شناسه خبر: 150024

نمایشگاه پاییزه در یاسوج گشایش یافت

آیین گشایش نمایشگاه فروش پاییزه با شرکت ۱۳۵ غرفه از اصناف مختلف عصر دوشنبه با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ،مدیر کل صمت استان برگزار و مدیرکل اقتصادی استاندار و مدیکل تعزیرات حکومتی استان برگزارشد.

 

به گزارش صدای جنوب؛آیین گشایش نمایشگاه فروش پاییزه با شرکت ۱۳۵ غرفه از اصناف مختلف عصر دوشنبه با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ،مدیر کل صمت استان برگزار و مدیرکل اقتصادی استاندار و مدیکل تعزیرات حکومتی استان برگزارشد.

دبیر اجرایی اتاق اصناف مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در این آیین گفت: ظرفیت خوبی در نمایشگاه فراهم شده و ایجاد چنین فرصتی، باعث خرید ملزومات مدارس و دانشجویان ارزشمندی از اصناف و غرفه داران است.

هاشم قاسمی موردراز با بیان اینکه بیش از ۱۳۰ غرفه با تخفیف ۱۵ تا ۲۰ درصدی می‌تواند باعث استقبال مردم از نمایشگاه پاییزه شود یادآور شد: برپایی این قبیل نمایشگاه‌ها می‌تواند فرصت خوبی برای بازاریابی اصناف باشد تا خریداران به مشتری دائمی تبدیل شوند.

وی در ادامه با بیان اینکه این غرفه ها در فضای ۲ هزار و ۵۰۰ متر مربع برپا شده است افزود: پوشاک، کیف و کفش، لوازم التحریر، مواد غذایی و پروتئینی، مواد شوینده و بهداشتی از جمله اقلام این نمایشگاه است.
قاسمی با اشاره به همراهی و همکاری شرکت بخش خصوصی در برپایی نمایشگاه گفت: ۸۰ درصد شرکت کنندگان از اصناف بومی استان هستند اگرچه غرفه‌هایی از دیگر استان ها نیز برای عرضه تولیدات در این نمایشگاه فعال شده است.

وی با تقدیر از واحد بازرسی و نظارت بر اصناف استان بیان کرد: این نمایشگاه به همت ادارات صمت و اتحادیه های صنفی برگزار شده است و بازرسان واحد بازرسی جهت پاسخگویی و نظارت بر شکایات مردمی تا پایان فعالیت غرفه داران در محل نمایشگاه حضور دارند.

دبیر اجرایی اتاق اصناف یاسوج خاطرنشان کرد: این نمایشگاه از ۲۶ شهریور تا ۳ مهرماه در محل پارک ولایت یاسوج برای خرید عموم دایر خواهد بود و از ساعت ۱۵ تا ۲۳ دایر است.

خبرنگار:محسن زارعی

ارسال نظر جدید

*

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت