پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 20 شهریور 1403 ساعت 19:06:: شناسه خبر: 149872

وضعیت مطلوب کهگیلویه و بویراحمد در شاخص‌های امنیتی

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر اینکه مشکل امنیتی نداریم، گفت: این استان در اغلب شاخص‌های امنیتی از میانگین کشوری وضعیت بهتری دارد.

کیقباد مصطفایی در گفت‌وگو با خبرنگاران  در یاسوج، اظهار کرد: امنیت در کشور وضعیت پایدار، مطلوب و مناسبی دارد و کهگیلویه و بویراحمد نیز به تاسی از امنیت کشور، با همکاری مردم و متولیان امنیت و نیروی انتظامی به عنوان پرچمداری امنیت داخلی امنیت پایدار، خوب و مطلوب داریم و در اغلب شاخص‌های امنیتی از میانگین کشوری وضعیت بهتر است. امنیت اصلی ترین نیاز جوامع بشری در طول تاریخ بوده و بستر و زمینه تمامی فعالیت‌های بشر است و اگر امنیت باشد سایر فعالیت‌ها نتیجه بخش خواهد بود و در نبود امنیت هیچ کاری به درستی قابل انجام نیست.

وی با بیان اینکه پلیس افتخار این را دارد به عنوان متولی اصلی امنیت خدمات شبانه روزی خود را به جامعه ارائه دهد، ابراز کرد: در خلال مأموریت‌های مجموعه انتظامی کشور در راستای برقراری نظم و امنیت ۱۳ هزار و ۳۰۰ شهید را تقدیم امنیت این آب و خاک کردیم و که از این تعداد ۹۸ شهید مربوط به استان کهگیلویه و بویراحمد است.

رئیس پلیس کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه سال گذشته ۴ شهید عزیز را در راستای برقراری امنیت جامعه در مجموعه انتظامی استان تقدیم کردیم، ادامه داد: طبیعتاً این رسالت و ماموریت ساری و جاری است و افتخار می‌کنیم در راستای تامین امنیت جامعه نقش ایفا کنیم و حاضر به تقدیم جان خود هستیم.

مصطفایی افزود: عشق خدمت به مردم همکاران بنده را در جایگاه میهن اسلامی خاصه استان ترغیب می‌کند خدمتگزار مردم  بوده و در راستای امنیت مردم کوشا باشند و اگر بخواهیم از لحاظ مالی مقایسه کنیم معادله درستی نخواهد بود، زیرا میزان آورده‌ها بیشتر از به دست آورده‌هایی بوده که صورت می‌گیرد.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد افزود: در قبال زحمات کارکنان پلیس حقوق و مزایا به مراتب کمتر از آن بوده که در صحنه مأموریتی دارند انجام می‌دهند، ولی عشق به خدمت مردم سبب شده موفق عمل کنیم

ارسال نظر جدید

*

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت