پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 14 شهریور 1403 ساعت 10:06:: شناسه خبر: 149605

برگزاری ۱۲۰برنامه فرهنگی، مذهبی در دهه آخر صفر در شهرستان کهگیلویه

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کهگیلویه گفت، بیش از ۱۲۰برنامه فرهنگی و مذهبی به همت روحانیون، فعالان فرهنگی، قرآنی، هیات های مذهبی در مساجد، حسینیه ها و تکایا برگزار شد.

صدای جنوب:

حجت الاسلام بهادری رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کهگیلویه گفت، بیش از ۱۲۰برنامه فرهنگی و مذهبی به همت روحانیون، فعالان فرهنگی، قرآنی، هیات های مذهبی در مساجد، حسینیه ها و تکایا برگزار شد.

وی اظهار داشت، برگزاری مراسم عزاداری در مساجد، برپایی محفل های بصیرت افزایی، دسته روی و عزاداری در سالروز رحلت نبی مکرم اسلام ص و شهادت امام رضا ع، برپایی ایستگاه صلواتی، برپایی ایستگاه کتاب، قرائت صلوات خاصه در روز شهادت امام رضا ع، از جمله برنامه های فرهنگی است که در دهه آخر صفر به خصوص ۲۸صفر برگزار شد.

بهادری اظهار کرد: معرفی سیره پیامبر اعظم(ص) و ابعاد وجودی کریم اهل بیت(ع) توسط کارشناسان برجسته دینی و مداحی و عزاداری به روش سنتی از شاخص ترین برنامه های ۲۸ صفر و تبیین فرهنگ رضوی از برنامه های آخرین روز این دهه در مساجد است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کهگیلویه به توزیع نذورات در بین هیات های مذهبی و روضه های خانگی در دهه آخر صفر اشاره کرد و گفت:بیش از ۸تن برنج، ۶تن شکر، ۵تن گوشت قرمز و مرغ در بین هیات های مذهبی، روضه های خانگی برای پخت غذای گرم در بین عزاداران و نیازمندان توزیع شد.

حجت الاسلام بهادری در پایان، از همه هیات های مذهبی،فعالان فرهنگی،قرآنی و مسئولین ادارات و نهادهایی که در برپایی هر چه باشکوهتر برگزار کردن مراسم اربعین حسینی و دهه آخر صفر همکاری کردند، تقدیر و تشکر کرد.

ارسال نظر جدید

*

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت