پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 16 شهریور 1403 ساعت 20:06:: شناسه خبر: 149704

امام جمعه یاسوج: مردم را در تنگناهای اداری معطل نکنیم

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج بر ضرورت حل مشکلات مردم و تکریم مردم در سیستم اداری و اجرایی تاکید کرد، گفت: فرد مراجعه کننده نباید در گیرو دار و تنگناهای اداری و سخت گیری های بی مورد معطل بماند.

آیت ‌الله سید نصیر حسینی” در خطبه‌های نماز جمعه این هفته یاسوج اظهار کرد: برخورد صحیح با مردم همراه با احترام، توسل به دین در زمینه حل مشکلات و تنگناهای اداری در بخش زیر مجموعه کاری و ایجاد روحیه تعاون، همکاری در سیستم اداری از جمله نیازهای ضروری است که باید به مرحله اجرا در آید.

آیت الله حسینی با اشاره به برگزاری کنگره بزرگ شهدا در استان گفت: : برگزاری کنگره‌های شهدا برای حفظ نام و یاد و پیام شهداست که نیازمند مشارکت همگانی به خصوص مردم است.

وی تاکید کرد: کنگره شهدا به پاسداشت زحمات گذشتگان برگزار خواهد شد که باید برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر این مراسم از همه ظرفیت‌ها به ویژه مردمی بهره گرفت.

کهگیلویه وبویراحمد دارای ۲ هزار شهید، ۵۳ هزار رزمنده ، ۱۳ هزار جانباز ، ۳۱۶ آزاده ، ۶۳ شهید جاوید اثر و پنج شهیده زن است که برای پاسداشت یاد آن شهدا، دومین کنگره ملی ۲هزار شهید استان با حضور مسئولان کشوری و استانی در روزهای ۱۸ و ۱۹ شهریور دهکده دفاع مقدس یاسوج برگزار می شود.

امام جمعه یاسوج با اشاره به جشن عاطفه ها اظهار کرد: هدف از این جشن حمایت از اقشار ضعیف و آسیب‌پذیر جامعه به ویژه دانش‌آموزان است که نیازمند، توسعه، ترویج و تقویت فرهنگ احسان و نیکوکاری و بسط و تعمیق مسئولیت‌های اجتماعی در بین مردم است.

وی همچنین در خطبه نخست و با چند توصیه دینی به موضوع ریا به عنوان یک آفت بزرگ اجتماعی و امری مطرور و مذموم از منظر دین مبین اسلام ، گفت: یکی از توصیه های موکد دین اسلام آن است که همواره باید از افراد ریاکار پرهیز کرد چرا که بدترین فرد و شخص بر اساس آیات و روایات اشخاص “دو رو” هستند.

امام جمعه یاسوج تصریح کرد: در خدمت به مردم نه تنها باید از ریا پرهیز شود، بلکه خدمت به مردم را با توجه به وظایف شغلی که آن را پذیرفته ایم و بابت آن مزد دریافت می کنیم باید یک وظیفه دینی تلقی کنیم.

شخص ریاکار نزد مردم چنین وانمود می کند که مخلص و مطیع واقعی خداوند است در صورتی که در حقیقت چنین نیست بنابراین ریا ضد اخلاص، نوعی شرک ، نفاق و فقدان شناخت و کفر به خداست.

ارسال نظر جدید

*

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت