پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 27 تیر 1403 ساعت 20:04:: شناسه خبر: 148149

همه گزینه های استانداری کهگیلویه و بویراحمد در دولت پزشکیان

تغییر استاندار کهگیلویه و بویراحمد دورازذهن نیست اما چه کسی دراین بین میتواند سکاندار ساختمان میدان امام حسین (ع) در یاسوج گردد.

دای جنوب:

اینکه استاندار بعدی کهگیلویه وبویراحمد چه کسی خواهد بود هم اکنون نقل محافل و مجالس سیاسی گوناگون است که بر چینش مدیریتی استان تاثیر بسزایی خواهد داشت و در این برهه هرکس تلاش می‌کند که این جایگاه را نصیب خود یا جریان خود کند.

اصلاخ طلبان استان گزینه اصلاح طلب را ترجیح می دهند اما بارویکرد دکتر پزشکیان شاید چهره معتدل و حتی اصولگرا بتواند استاندار استان گردد.

در این میان غلامرضا تاجگردون که خود را حامی اصلی پزشکیان در استان می‌داند و درروزهای اخیر بیشتر از هر کهگیلویه و بویراحمدی با پزشکیان دیده میشود  تلاش خود را برای بکارگیری یکی از  گزینه های جعفر گوهرکانی، حسن نوروزی و هادی زارع پور که در دولت قبل به ترتیب معاون استاندار، رئیس برنامه بودجه و مدیرکل آموزش و پرورش استان بودند بکار بسته است.

محمد بهرامی نماینده بویراحمد،دنا ومارگون  نیز به عنوان دیگر حامی مسعود پزشکیان در انتخابات اخیر  تلاش خود را برای بر کرسی نشستن غلام محمد زارعی (که حرکت انتخاباتی او باعث پیروزی بهرامی شد) یا پژمان نیک اقبالی در جایگاه معاونت عمرانی دولت سابق و یا فتاح محمدی معاون اسبق سیاسی استانداری بر این جایگاه بکار بسته است.

در کهگیلویه بزرگ هم محمود منطقیان میتواند باهماهنگی سید محمد موحد،استاندار سابق استان و استان لرستان یعنی موسی خادمی را به کرسی بنشاند.

در سوی دیگر، اما ستاد مسعود پزشکیان نیز در استان در تلاش است که یکی از گزینه‌های محمد کاظم نظری یا رحمان وفانژاد را که در ایام انتخابات تلاش‌های گسترده‌ای برای پیروزی پزشکیان در انتخابات انجام دادند را معرفی نماید.

حشمت الله صمیمی دوست معاون قبلی استاندار کهگیلویه و بویراحمد احمد یکی ازگزینه هایی است که می تواند در دولت پزشکیان سکان استانداری استان رابه عهده گیرد.

البته هوشنگ صیدالی مدیرعامل سابق شرکت نفت و گاز گچساران نیز دارای ظرفیت زیادی برای نشستن برکرسی استانداری خواهدبود.

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت